Fahad Skrevet November 3, 2017 Forfatter Skrevet November 3, 2017 49 minutter siden, Gorg skrev: Der var noen fine avatarer 😃 Takk for det, Gorg 😉
Gorg Skrevet November 3, 2017 Skrevet November 3, 2017 9 minutter siden, Fahad skrev: Takk for det, Gorg 😉 Så du bytter fra F10 til F80 på profilbildet? 😬
Fahad Skrevet November 3, 2017 Forfatter Skrevet November 3, 2017 3 timer siden, Gorg skrev: Så du bytter fra F10 til F80 på profilbildet? 😬 Nå skal det være i orden 😀👍 Gorg reagerte på dette 1
Gorg Skrevet November 3, 2017 Skrevet November 3, 2017 21 minutter siden, Fahad skrev: Nå skal det være i orden 😀👍 Yeiiii, endelig!! 😃😎 Fahad reagerte på dette 1
Fahad Skrevet Desember 8, 2017 Forfatter Skrevet Desember 8, 2017 Siden det var tørt og fint vær her i Oslo i dag, så måtte jeg ta med bilen på en luftetur til nærmeste parkeringsplass. Lot motoren gå litt på tomgang. Ingenting er mer frustrerende enn å se den stå i garasjen og ikke få brukt den. ///M-ini95, Reef89, Gorg og 5 andre reagerte på dette 8
sveigis Skrevet Januar 26, 2018 Skrevet Januar 26, 2018 Hvordan går det med eier og denne bilen her da? Lenge siden der har vært noe liv i denne tråden :).
Fahad Skrevet Januar 27, 2018 Forfatter Skrevet Januar 27, 2018 3 timer siden, sveigis skrev: Hvordan går det med eier og denne bilen her da? Lenge siden der har vært noe liv i denne tråden :). Hei Jan, her går alt helt fint Står til med deg? Bilen står inne i garasjen til snøen er borte vekk 😊 Pleier å la den gå litt på tomgang sånn ca en gang i uka.
sveigis Skrevet Januar 27, 2018 Skrevet Januar 27, 2018 Bra å høre Jo her er alt bra og gleder meg til Januar er ristet av oss,da går det mot vår. Tenker du gleder deg til å kjøre denne kraftpakken igjen:) Fahad reagerte på dette 1
Fahad Skrevet Februar 5, 2018 Forfatter Skrevet Februar 5, 2018 Gjorde et røverkjøp idag 😁 iPE titaneksos med fjernkontroll for 17 000,- 😊 Gleder meg til å få skikkelig lyd nå. https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=110353551 fxslin, lagunilla, BimmerFan! og 9 andre reagerte på dette 12
Gorg Skrevet Februar 5, 2018 Skrevet Februar 5, 2018 DET blir nok andre boller 😃 Fahad reagerte på dette 1
Fahad Skrevet Februar 5, 2018 Forfatter Skrevet Februar 5, 2018 19 minutter siden, Gorg skrev: DET blir nok andre boller 😃 Den fortjener bedre lyd enn den originale 😁 Gorg reagerte på dette 1
Gorg Skrevet Februar 5, 2018 Skrevet Februar 5, 2018 28 minutter siden, Fahad skrev: Den fortjener bedre lyd enn den originale 😁 Ja! Men steike for en nypris 😲 Fahad reagerte på dette 1
Fahad Skrevet Februar 5, 2018 Forfatter Skrevet Februar 5, 2018 7 minutter siden, Gorg skrev: Ja! Men steike for en nypris 😲 I know! Helt sykt Gorg reagerte på dette 1
Fredrik 90 Skrevet Februar 5, 2018 Skrevet Februar 5, 2018 Blitt bra rå denne bilen her nå 👍 Du er flink til å style en bil riktig, er så fort gjort at ting blir harry men dette styrer du glatt unna. Tenker den eksosen der kommer til å gi ett rått lydbilde. Bare å ha vinduet nede i Oslos mange tuneller. Jeg skjønner godt at vinterlagring er fustrerende. Nå vinterlagerer ikke jeg mine biler, men jeg prøver å holde de vekk de dagene de salter. Men jeg ville vært litt varsom med å starte motoren for ofte å la gå på tomgang. Er så fort gjort at det danner seg kondens i motoren når det ikke blir ordentlig varmt og veskene ikke får kjørt seg ordentlig varme. Da er det heller bedre å bare la være. Tro meg, en slik motor tåler å stå i 4 måneder uten å bli startet. Da er det verre med batterier, men dem kan man jo bare lade 😉 Vi snakkes sikkert på vårmønstringen i Mai igjen 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå