Gå til innhold

E34 525i blir 544i


Zeveren
 Share

Anbefalte innlegg

7 timer siden, sveigis skrev:

Er det som er kjekt med Supesport ,de ordner greit opp mtp tuv osv.

En annen ting er at disse papirene ligger inne på GS sine sider .😀

Angående motor og godkjenning så er det litt sånn helling til begge sider.

Ja kjekt å ha det i vorgnkort / papiret ,eller er det vits ?

Disse er jo identiske og bremser osv er vel og likt som på en original 525?

Så vet ikke om jeg hadde brukt tid på det ,men igjen dette er meg.

Forøvrig bra du får litt go deler til den da det hjelper litt på inspirasjon for å bli ferdig 😀.

På 520 sedan er det ikke ventilerte skiver foran 😅👍 Touringen har ventilerte. Men sitter kanskje det på denne siden den har fått montert 2,5-liter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.1.2021 den 23.18, Bimmerlorris skrev:

På 520 sedan er det ikke ventilerte skiver foran 😅👍 Touringen har ventilerte. Men sitter kanskje det på denne siden den har fått montert 2,5-liter ?

Er ventilerte skiver foran på min ja 😊 håper det meste er byttet til 2,5 men det vet jeg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Bsre for å forsikre om at tråden ikke er død 😂 alt av understell jeg trenger er snart framme, fikk noen smådeler typ. Gromdeler jeg har lyst på.

Over til en annen sak, skal sveise og gjøre det jeg kan på E34n, men en strek i regningen kom da hverdagsbilen falt utfor en skrent og landet oppned. Selvfølgelig uten kasko og, så ny bil måtte hastehandles så er mye fokus på å få den som jeg vil og betale ned bilen. Så dette setter en liten brems på det økonomiske ihvertfall 😅 satt heldigvis ikke i bilen, var håndbrekket som sviktet antagelig pga. Fryst på bremsesko.

20210128_062303.thumb.jpg.2ad9eb4c1b767219708ba094c2a2261a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bsre for å forsikre om at tråden ikke er død 😂 alt av understell jeg trenger er snart framme, fikk noen smådeler typ. Gromdeler jeg har lyst på.

Over til en annen sak, skal sveise og gjøre det jeg kan på E34n, men en strek i regningen kom da hverdagsbilen falt utfor en skrent og landet oppned. Selvfølgelig uten kasko og, så ny bil måtte hastehandles så er mye fokus på å få den som jeg vil og betale ned bilen. Så dette setter en liten brems på det økonomiske ihvertfall 😅 satt heldigvis ikke i bilen, var håndbrekket som sviktet antagelig pga. Fryst på bremsesko.

20210128_062303.thumb.jpg.2ad9eb4c1b767219708ba094c2a2261a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mortenej skrev:

Auda, dette var kjipt. Bra ingen ble skadet.

Gikk heldigvis bra og ting ordner seg best mulig etter forholdene, bare en kjip strek i regningen "heldigvis" 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysj, dette var ikke kjekt å se bilde av! Men samtidig veldig glad for at hverken du eller andre ble skadet. 

Lov å spørre hva slags bil du handlet inn etter dette skjedde? Nysgjerrigper, jeg! 🙄😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, opeth84 skrev:

Fysj, dette var ikke kjekt å se bilde av! Men samtidig veldig glad for at hverken du eller andre ble skadet. 

Lov å spørre hva slags bil du handlet inn etter dette skjedde? Nysgjerrigper, jeg! 🙄😅

Gikk bra heldigvis ja! Nei, ble samme bil, samme motor, mindre km stand for en overraskende billig penge 😅 v70 07mod 2,4d som skal chippes til 230hk. Veldig fin bruksbil, romslig og komfortabel! Storfornøyd med v70, veldig holdbare 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Shattered skrev:

Mitt store spørsmål er, åssen bil er det der? :P ser ikke ut som noen e34 i det minste  ;)

Hadde jeg taket e34n hadde jeg vært nervevrak 😬 nei er en V70 07mod, til litt for mye penger 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Zeveren skrev:

Gikk bra heldigvis ja! Nei, ble samme bil, samme motor, mindre km stand for en overraskende billig penge 😅 v70 07mod 2,4d som skal chippes til 230hk. Veldig fin bruksbil, romslig og komfortabel! Storfornøyd med v70, veldig holdbare 😊

Hvordan er forbruket på v70? Min x5 ligger på rundt 0.95 på mila. Lurer litt på å ikke ha bmw neste gang... kunne tenkt meg en crosscountry i såfall😛

Endret av Shattered
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Shattered skrev:

Hvordan er forbruket på v70? Min x5 ligger på rundt 0.95 på mila. Lurer litt på å ikke ha bmw neste gang... kunne tenkt meg en crosscountry i såfall😛

Ligger mellom 05-07, er 5sylindra 2,4l så er egentlig veldig fornøyd med forbruket. Jeg kjører generelt litt "pikk" (ikke over fartsgrensen men mye harde pådrag) så min ligger rundt 0.65 til vanlig. Virkelig en hverdags å anbefale! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.2.2021 den 17.21, Bimmerlorris skrev:

Flott at ingen ble skadet 🙏☺️ Men dritkjipt å ødelegge hverdagsbilen. Får håpe det ordner seg på best mulig måte 😉

Ganske kjipt ja, men ordner seg fint etter omstendighetene 😊👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens bilen stadig står ute og jeg bare kan handle deler, har jeg begynt å fikse på felgene jeg har. Billige BBS LM kopier fra GS, men kan jo forbedre dem likevel 😊 var org krombelegg på kanten som var ripet, flasset og utrolig fæl, så har slipt dem rene og pusset ned senteret. Alle boltene var alu med billig krom på og, 10 av 20 bolter knakk da jeg skrudde dem av 😂

Polerer kantene as we speak, og begynt smått å grunne senterene på 2 av felgene. Blir ihvertfall bedre, ser om jeg beholder dem eller ikke når de er ferdige

20210214_134654.thumb.jpg.b7e150572b27dd1b8b4ff8a1e16a1257.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Zeveren changed the title to E34 525i blir 544i

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...