Bimmerlorris Skrevet Oktober 27, 2018 Share Skrevet Oktober 27, 2018 Jeg ville ha spurt på E34-Norge :-) Der er det større sjanse for å få raske svar også :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 28, 2018 Share Skrevet Oktober 28, 2018 Ved å montere mekanisk dieselpumpe,krever ikke det endel ombygning ? Uansett støtter jeg Tore ,spør på FB ,der har jeg forøvrig sett endel pumper til salgs :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Oktober 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2018 Ok, tror jeg får gå for original dieselpumpe. Ja,er sikkert enklest å få tak i deler ved å bruke E34 gruppa på face. Takk for innspill Bimmerlorris reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 26, 2018 Forfatter Share Skrevet November 26, 2018 Tror det blir å ta bilen innom verksted på sikt og overhale pumpa heller. Slipper man å tenke på å kjøpe brukt og ikke ane hvor lenge det varer med "ny" pumpe. sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet November 26, 2018 Share Skrevet November 26, 2018 Høres ut som en plan Tor Magne sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet November 27, 2018 Forfatter Share Skrevet November 27, 2018 23 timer siden, viggo E34 skrev: Høres ut som en plan Tor Magne Ja, hatt bilen en stund nå og allerede kosta på den mye penger, så hvorfor ikke litt til? 🤔🤣 Til gjengjeld vil jeg få en helt annen bil når pumpa er overhalt, så er absolutt verdt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet November 27, 2018 Share Skrevet November 27, 2018 Vil absolutt påstå det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Desember 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 7, 2018 Savner å bruke denne på vinterstid-mye morro med bakhjulstrekk 😊 Sparer opp til overhaling av pumpa,kanaler begge sider og litt deler til frontstillingen,et stag bak og fikse rust under batteriet. Forhåpentligvis er det ikke så mye etter dette at den kan bli eu godkjent igjen! sveigis, Mortenej, Bimmerlorris og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2019 (endret) Blir å bestille pakninger til dieselpumpa og få den inn til verksted og bytte pakningene. Muligens på sikt overhale pumpa om det er nødvendig. Må gjerne si ifra om noen i området Ålesund eller ikke for langt unna, vil ta på seg å sveise inn ny plate under batteriet, da det er noe tynt stål igjen samt kommet hull under. Send meg gjerne en melding og pris for arbeidet Kommer trolig til å komme mer oppdateringer her fremover, etter lang pause uten noen poster. Et lite bilde fra denne mnd, det lille jeg har jobbet med bilen på en stund. Skiftet til vinterdekk. 🤔 Endret Januar 19, 2019 av opeth84 . viggo E34, sveigis og Bimmerlorris reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Januar 19, 2019 Share Skrevet Januar 19, 2019 Hadde du vært her oppe skulle vi alltids fått fixa den biten under batteri, pumpa kan jeg ikke noe med men morro å hjelpe hverandre dersom mulighetn byr seg. Håper du får den på veien snart, gleder meg på nye oppdateringer her opeth84 og Bimmerlorris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Januar 19, 2019 Share Skrevet Januar 19, 2019 Blir gøy å få litt oppdateringer fra denne posten .😀 og sagt det før,er det en jeg unner å få en bil på veien ,så er det deg.😀 Platen under batteri ,må der vel være en i nærmiljøet som kan hjelpe deg med . Tilslutt et tips som hvertfall har hjulpet meg i tunge stunder med bil . Aldri gap over for mye på en gang . Sørg for å få bilen kjørbar ,så ta ting etterhvert . Da kan du kose deg med bilen og hverdagen som gammelbilen eier blir mye lettere.😀 På begge e34ene mine hadde jeg planer ,som jeg fulgte slavisk,og etterhvert kom jeg i mål. Som sagt ,lette skritt mot en e34 som funker og er bra er lett ,men ikke gap over for mye. Ps ser frem til fortsettelse her .😀 opeth84 og Bimmerlorris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2019 9 minutter siden, viggo E34 skrev: Hadde du vært her oppe skulle vi alltids fått fixa den biten under batteri, pumpa kan jeg ikke noe med men morro å hjelpe hverandre dersom mulighetn byr seg. Håper du får den på veien snart, gleder meg på nye oppdateringer her Tusen takk for det, Viggo! Snilt av deg å si iallefall! Jeg får se om noen biter på kroken om jeg fisker litt på facebook gruppa ;D Absolutt kjekt å hjelpe andre med samme bil når og om man kan ja! Pumpa er grei å få ordnet på verksted, da den ser noe komplisert å ordne på egen hånd ja! Takk! Håper jeg også! Må nok bare ha litt tålmodighet, men tenker jeg kommer i mål til slutt!:D Mye er gjort når pumpa er ordnet, for da kan jeg få kjørt den litt og ikke bare la den stå viggo E34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2019 10 minutter siden, sveigis skrev: Blir gøy å få litt oppdateringer fra denne posten .😀 og sagt det før,er det en jeg unner å få en bil på veien ,så er det deg.😀 Platen under batteri ,må der vel være en i nærmiljøet som kan hjelpe deg med . Tilslutt et tips som hvertfall har hjulpet meg i tunge stunder med bil . Aldri gap over for mye på en gang . Sørg for å få bilen kjørbar ,så ta ting etterhvert . Da kan du kose deg med bilen og hverdagen som gammelbilen eier blir mye lettere.😀 På begge e34ene mine hadde jeg planer ,som jeg fulgte slavisk,og etterhvert kom jeg i mål. Som sagt ,lette skritt mot en e34 som funker og er bra er lett ,men ikke gap over for mye. Ps ser frem til fortsettelse her .😀 Tusen takk! Setter pris på det! Er en bil jeg har brukt veldig mye tid,energi og penger på, men føler fortsatt det er verdt det! Ja, håper og tror det!:) Kan vel ikke ta så lang tid å kappe ut og sveise i ny plate. Trenger jo ikke se perfekt ut da det ikke blir synlig til vanlig. Viktigste er at det vil holde en stund fremover Sant det og har erfart at man bør ta ting gradvis om man skal bli ferdig med noe! Takk! Får komme gradvis mer og mer tilbake på prosjektet her, så blir jeg vel ferdig til slutt og kan bruke bilen igjen sveigis og viggo E34 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Januar 19, 2019 Share Skrevet Januar 19, 2019 Hva kjører du til daglig egentlig? Synes du har vært veldig tålmodig med denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Januar 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2019 16 timer siden, Shattered skrev: Hva kjører du til daglig egentlig? Synes du har vært veldig tålmodig med denne! Mildt sagt tålmodig ja!😂Kjører en Honda Prelude til vanlig Osth reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå