visiks Skrevet Mai 21, 2017 Skrevet Mai 21, 2017 Hei dere! På min E87 1-serie vil jeg bytte ut askebeger til en liten oppbevaringsplass. Har funnet bilde som viser (se under), men finner ikke hvor jeg kan kjøpe det. Finner ikke noe å eBay, og ønsker ikke å gå til forhandler. Forslag?
visiks Skrevet Mai 21, 2017 Forfatter Skrevet Mai 21, 2017 4 timer siden, gallay skrev: http://www.babybmw.net/forum/viewtopic.php?t=29935 Takk for svar, men den har jeg sett på Den forteller lite, så vidt jeg vet, om hvor jeg kan finne "non smokers pack"
Rune-K Skrevet Mai 21, 2017 Skrevet Mai 21, 2017 Er det noen grunn til at du ikke vil kjøpe den hos din lokale forhandler? Hvis jeg har tolket ETK rett så koster den under 200 kroner som en originaldel. Marius2002 og visiks reagerte på dette 2
visiks Skrevet Mai 23, 2017 Forfatter Skrevet Mai 23, 2017 (endret) On 21.5.2017 at 21.52, Rune-K skrev: Er det noen grunn til at du ikke vil kjøpe den hos din lokale forhandler? Hvis jeg har tolket ETK rett så koster den under 200 kroner som en originaldel. Er egentlig bare jeg som har vært fordomsfull der, må jeg innrømme. Er så vant med at det er blodpriser på det jeg kjøper derifra at jeg avskrev tanken med en gang... Var litt cowboy nå Skal sjekke med forhandler! Edit: Jeg spiser hatten min og beklager Sjekket med GS og de tok kun 335 for den. Takk for hjelp! Endret Mai 23, 2017 av visiks tambur4, Marius2002 og Rune-K reagerte på dette 3
Rune-K Skrevet Mai 23, 2017 Skrevet Mai 23, 2017 Jeg har begynt og alltid sjekke originalprisen først. Mange ganger spesielt til syvern så blir jeg positivt overasket. Dog er enkelte ting usannsynlig dyre, spesielt ting som BMW nyproduserer. Men vi får i vertfall tak i det. GS har jeg sluttet og bruke, de har nesten de samme prisene som forhandler så jeg ser ikke noe poeng med og kjøpe originaldeler derifra. visiks og ogee1 reagerte på dette 2
Shattered Skrevet Mai 23, 2017 Skrevet Mai 23, 2017 1 time siden, Rune-K skrev: Jeg har begynt og alltid sjekke originalprisen først. Mange ganger spesielt til syvern så blir jeg positivt overasket. Dog er enkelte ting usannsynlig dyre, spesielt ting som BMW nyproduserer. Men vi får i vertfall tak i det. GS har jeg sluttet og bruke, de har nesten de samme prisene som forhandler så jeg ser ikke noe poeng med og kjøpe originaldeler derifra. Enig, GS er som regel dyrere enn Bilia her. Men jeg bruker å lime inn delenummer derfra hos Koed visiks reagerte på dette 1
Skulebollen Skrevet Mai 23, 2017 Skrevet Mai 23, 2017 Gs og Koed har jo samme pris på omtrent alt om man går for originale deler og man har e30meet rabatt hos GS..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå