Tony Soprano Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 1 time siden, fotojask skrev: Yes, sir! Her kan du finne de! Takker 🙋♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojask Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 22 minutter siden, Tony Soprano skrev: Takker 🙋♂️ Fikk forresten prutet litt, så da drar jeg og henter skiltplater idag 😬😀 Tony Soprano reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 Blir det for harry med»BMW individual» skiltplate? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 Tja. Jeg mener ikke det. Det er såpass få som vet hva det er likevel. «Folk flest» vil nok bare tro det er navnet på en forhandler uansett. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojask Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 2 timer siden, Snagg30 skrev: Blir det for harry med»BMW individual» skiltplate? Nei nei, kjør på. Det må være innafor 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojask Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 Her er platene 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 De var jo skikkelig fine. Ble fristet til å kjøpe et sett "BMW Individual" selv, jeg nå. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojask Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 10 minutter siden, Saltkjelen skrev: De var jo skikkelig fine. Ble fristet til å kjøpe et sett "BMW Individual" selv, jeg nå. Kjør på! Mine er allerede på Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snagg30 Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 Da ble det «individual» ramme på meg Tony Soprano, fotojask og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fotojask Skrevet Desember 1, 2020 Share Skrevet Desember 1, 2020 49 minutter siden, Snagg30 skrev: Da ble det «individual» ramme på meg Gratulerer 😃 Gleder meg til å se bilde! Snagg30 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå