danskiii Skrevet Februar 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2018 Dette var direkte frustrerende Gorg og fxslin reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Februar 18, 2018 Share Skrevet Februar 18, 2018 Morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2018 Skal legges ut for salg nå snart, tenker på kjøpe noe annet over sommeren Legges ut for 298 000,- Er det noe upris? MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 11, 2018 Share Skrevet Mars 11, 2018 Det må da være en veldig bra pris? Leit å høre men spennende å se hva det neste blir 😃 danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mars 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2018 Ja håper det men får nå se hva markedet sier Blir å kjøre E21 i sommer uansett så blir nok en stund til neste og smålig usikker på om det blir bimmer men tiden får vise. Litt gira på en rimelig sedan eller bare en varebil Sparemodus igjen, denne gang for hus som sikkert må pusses opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Mai 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2018 Skjer lite her med denne, brukes nå hver dag bare og vaskes når det trengs. Spesielt nå som jeg er bedre i foten etter operasjon og kan gå uten krykker igjen Ikke lagt ut for salg enda grunnet E21 ikke er helt klar for å være brukis enda, men ryker om noen kommer og vil ha den. Nettopp EU godkjent med null hull papertiger og MarcusSteffensen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2018 Baaaaah. Vil ikke selge noen som kan si meg vinnertalla i lotto? Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2018 Da har jeg fått meg rundt til å lage annonse. Del gjerne eller kjøp selv https://www.finn.no/118376178 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Juni 16, 2018 Share Skrevet Juni 16, 2018 18 minutter siden, danskiii skrev: Da har jeg fått meg rundt til å lage annonse. Del gjerne eller kjøp selv https://www.finn.no/118376178 Hva kostet det å bytte girvelgeren? Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2018 18 minutter siden, Krisfje skrev: Hva kostet det å bytte girvelgeren? Lykke til med salget. Koster det du klarer å finne en girvelger for 😛 husker ikke helt hva det var men var ikke så galt syns jeg å huske, under 2000. Er en del forskjellige delenummer så må være sikker på få den rette slik den funker så anbefaler å lese deg opp Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krisfje Skrevet Juni 16, 2018 Share Skrevet Juni 16, 2018 15 minutter siden, danskiii skrev: Koster det du klarer å finne en girvelger for 😛 husker ikke helt hva det var men var ikke så galt syns jeg å huske, under 2000. Er en del forskjellige delenummer så må være sikker på få den rette slik den funker så anbefaler å lese deg opp Takk Takk, hører med kompisene mine hos BMW 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Basse Lusk Skrevet Juni 17, 2018 Share Skrevet Juni 17, 2018 Ser at du ikke har veldig lyst til å selge bilen. 😛 Ikke påfallende godt rengjort verken på utsiden eller innsiden. Du kunne vel ristet mattene? Det er umulig å si ut fra bildene om det er en skade på støtfangeren bak, høyre side, eller om det er møkk eller gjenskinn. Om det er skade er det tillitsvekkende med et nærbilde og omtale. Hvis selger ikke nevner dette, hva annet skjuler han, liksom. Skulle gjerne kjøpt bilen, jeg. Spesielt fordi jeg vet at det er du som har tatt vare på den. Jeg tror mange vil gi litt ekstra for en bil de vet har vært eid av en entusiast. Har du vurdert å linke til garasjetråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2018 8 timer siden, Basse Lusk skrev: Ser at du ikke har veldig lyst til å selge bilen. 😛 Ikke påfallende godt rengjort verken på utsiden eller innsiden. Du kunne vel ristet mattene? Det er umulig å si ut fra bildene om det er en skade på støtfangeren bak, høyre side, eller om det er møkk eller gjenskinn. Om det er skade er det tillitsvekkende med et nærbilde og omtale. Hvis selger ikke nevner dette, hva annet skjuler han, liksom. Skulle gjerne kjøpt bilen, jeg. Spesielt fordi jeg vet at det er du som har tatt vare på den. Jeg tror mange vil gi litt ekstra for en bil de vet har vært eid av en entusiast. Har du vurdert å linke til garasjetråden? Hehe du har helt rett der, skulle fjerne beholdt den Vasket den faktisk rett etter jeg tok bildene 😛 hehe Er nok bare refleksjoner du ser, skadefri denne Hmm.. nja kan jo alltids vurderes, men venter litt med det, se på respons først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juni 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2018 Da @Basse Lusk fornøyd nå? 😛 Bruker de gamle utvendige da bilen kun har fjernet tåkelys etter dette. Bedre bilder og stand er helt lik noen med innvendinger på slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathiseen Skrevet Juni 17, 2018 Share Skrevet Juni 17, 2018 Hjalp veldig med nye bilder i annonsa, bilen så 10 ganger så bra ut nå magneten, danskiii, Walkabout og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå