Gå til innhold

Endelig råd til guttedrømmen vurderer sterkt å kjøpe M-bil. Ønsker råd ang. E92 og evnt. fallgruver


Blade
 Share

Anbefalte innlegg

Ta gjerne ett oljeskift for mye nå i nærmeste fremtid mtp rådelagerene, splitt opp oljefilteret og sjekk at alt er på stell :)  Alltids greit å være litt ekstra føre var etter bytte av glidelager mener ivertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Blade skrev:

TAKK :D

Skal ta noen bilder, bare det kommer en dag UTEN regn :P
Budsjettet ja. Felger, så tenker jeg ca 20k uten gummi, og potte sånn ca opp til. 15k. Fullt akra-sett har jeg ikke råd til (60k)

Kjekt med regn ja :P

Hmm, kanskje Niche Essen? Evt noe annet fra Niche?

Aner ikke hva eksos til E9x M3 koster, men Eisenmann, Armytrix osv.. Er jo mye å velge mellom til disse bilene: http://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=165145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, hsd skrev:

Ta gjerne ett oljeskift for mye nå i nærmeste fremtid mtp rådelagerene, splitt opp oljefilteret og sjekk at alt er på stell :)  Alltids greit å være litt ekstra føre var etter bytte av glidelager mener ivertfall jeg.

Det var ikke dumt, det skal jeg gjøre. Forøvrig så ser jeg det er mye debatt på utenlanske forumer ang. oljetype, nettopp pga toleransene her er små og 10-60 olje er tjukk, særlig når det er kaldt. Litt usikker på om jeg skal kanskje gå for 5-40 i vinter


Daniel, Niche lager fine felger. Kjenner du til butikk her i Norge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Blade skrev:

Det var ikke dumt, det skal jeg gjøre. Forøvrig så ser jeg det er mye debatt på utenlanske forumer ang. oljetype, nettopp pga toleransene her er små og 10-60 olje er tjukk, særlig når det er kaldt. Litt usikker på om jeg skal kanskje gå for 5-40 i vinter


Daniel, Niche lager fine felger. Kjenner du til butikk her i Norge?

Tempedekk.no forhandler Niche.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 19.7.2017 at 20.12, CrZyWiz skrev:

Greit å forsvare sine egne valg, men det kan bli for mye av det gode også :lol:

 

On 19.7.2017 at 22.22, Hpi skrev:

Ja det var ikke måte på heller :) 

:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...