Tzunami Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Råflott bil:)..Men de solskjermingene, hvor i england handlet du dei? Har vell ikke tilfeldigvis en nettside? Er på utkikk etter slike selv til min E46Touring, da vi er ikke helt positive til OleBrun skjermer selv +2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Bilen er originalt sotet i tillegg ja. Spørs om det ikke blir litt soting på fremrutene også når det bgynner å bli lysere tider igjen. Jeg handlet herfra, men det finnes andre som tilbyr det samme, både på eBay, andre nettsider og originalt BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Såklart fikk de ikke tak i til e39:p men takk for linken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Jeg er ganske sikker på at disse er til e39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Såklart fikk de ikke tak i til e39:p men takk for linken:) Joda http://www.nm-motorsport.com/acatalog/B ... linds.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 joda, fant den jo, men de får ikke tak i mente jeg (les. rød tekst) menmen, så jo tøft ut uansett billig versjon av soting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 joda, fant den jo, men de får ikke tak i mente jeg (les. rød tekst) menmen, så jo tøft ut uansett billig versjon av soting My bad, overså det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 no worries Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 12, 2011 Share Skrevet Oktober 12, 2011 Utrolig flott E61 du har! Har lyst på slik selv Hvordan festet du solskjermingen? Vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2011 Takk for det. De er bare "stappet" inni rutene, og der står de stort sett fint, utenom den ene lille i bakdøren som faller litt ut når man lukker døren litt hardt, så får finne på noe annet der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 En av planene jeg hadde før jeg i det hele tatt hadde handlet bil var M5-speil. Gjerrig som jeg er, synes jeg det er for mye å betale nærmere 8-10K for et sett med komplette speil, og siden uoriginale/replica-speil var uaktuelt ble det litt hodekløing. Selv på eBay kostet speilene noenlunde det samme, og brukt er sjeldent. Tar man med frakt og andre morsomme avgifter i tillegg blir dette nesten samme pris som nye, så det alternativet gikk heller ikke. På Koed sin "bruktavdeling" derimot gikk det bedre, der var det mange M5-speil, men alle var venstre-speil. Det de derimot hadde mange høyre-versjoner av, var M6-speil. Kombinert med en brakett/trekant-sak fra en knust M5 (også fra Koed) satser jeg på at jeg kan få et sett komplette M5-speil av dette. Begge speilene er helt nye og er for 2005+, og prisen? Ca. 2000,- totalt. Braketten hadde noen småskader dessverre, så håper det kan la seg fikse. Med det samme jeg handlet hos våre danske venner, havnet disse også i handlekurven; originale BMW Performance-nyrer (idiotisk navn) i sort høyglans. Usikker på om jeg skal la de være som de er, eller kombinere de med riller i krom slik jeg har på e46-en. Blir mest sannsynlig det siste. Dessverre reiser jeg på jobb på torsdag, så spørs om noe blir montert før det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 23, 2011 Share Skrevet Oktober 23, 2011 Det blir lekkert med disse speilene. Håper imidlertid du har tatt hensyn til om du har automatisk avblendbare speil, lyspakke osv, samt at du har budsjettert for ekstremt dyre speilglass dersom du har avblendbare speil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2011 Ja, vil nok hjelpe det. Bilen min har ingen av de tingene, så det er det minste problemet. Hadde riktignok tenkt å gå for avblendbare speil når jeg først skulle bytte, men siden disse var såpass billige, og avblendbare speil krever at endel andre ting også legger jeg de planene på hylla for en stund. "Puddle lights"-ene derimot (som de nye speilene har) skal jeg få til å fungere, sammen med resten av lyspakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Blir bra dette, men behold nyrene helt sorte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eric Skrevet Oktober 24, 2011 Share Skrevet Oktober 24, 2011 Er det lov å spørre deg og "huset" til speilet er kopi eller org.? Går med samme tankene selv til min E61 nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå