Gå til innhold

Min (gamle og ikke(!) bildeløse) "garasjetråd" - e61 solgt


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen er originalt sotet i tillegg ja. Spørs om det ikke blir litt soting på fremrutene også når det bgynner å bli lysere tider igjen.

Jeg handlet herfra, men det finnes andre som tilbyr det samme, både på eBay, andre nettsider og originalt BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Takk for det. :)

De er bare "stappet" inni rutene, og der står de stort sett fint, utenom den ene lille i bakdøren som faller litt ut når man lukker døren litt hardt, så får finne på noe annet der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

En av planene jeg hadde før jeg i det hele tatt hadde handlet bil var M5-speil. Gjerrig som jeg er, synes jeg det er for mye å betale nærmere 8-10K for et sett med komplette speil, og siden uoriginale/replica-speil var uaktuelt ble det litt hodekløing.

Selv på eBay kostet speilene noenlunde det samme, og brukt er sjeldent. Tar man med frakt og andre morsomme avgifter i tillegg blir dette nesten samme pris som nye, så det alternativet gikk heller ikke.

På Koed sin "bruktavdeling" derimot gikk det bedre, der var det mange M5-speil, men alle var venstre-speil. :roll: Det de derimot hadde mange høyre-versjoner av, var M6-speil. Kombinert med en brakett/trekant-sak fra en knust M5 (også fra Koed) satser jeg på at jeg kan få et sett komplette M5-speil av dette. :) Begge speilene er helt nye og er for 2005+, og prisen? Ca. 2000,- totalt. :D

Braketten hadde noen småskader dessverre, så håper det kan la seg fikse.

DSC06062.jpg

DSC06064.jpg

DSC06063.jpg

Med det samme jeg handlet hos våre danske venner, havnet disse også i handlekurven; originale BMW Performance-nyrer (idiotisk navn) i sort høyglans. Usikker på om jeg skal la de være som de er, eller kombinere de med riller i krom slik jeg har på e46-en. Blir mest sannsynlig det siste.

DSC06065.jpg

Dessverre reiser jeg på jobb på torsdag, så spørs om noe blir montert før det. :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vil nok hjelpe det. :)

Bilen min har ingen av de tingene, så det er det minste problemet. :? Hadde riktignok tenkt å gå for avblendbare speil når jeg først skulle bytte, men siden disse var såpass billige, og avblendbare speil krever at endel andre ting også legger jeg de planene på hylla for en stund.

"Puddle lights"-ene derimot (som de nye speilene har) skal jeg få til å fungere, sammen med resten av lyspakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...