Saltkjelen Skrevet Søndag kl. 18:35 Skrevet Søndag kl. 18:35 Kjekt med verktøtralle. Hva kostet denne på tilbud? Har du prøvd G-serie speil i forbindelse med garasjeportene dine? De tidligere speilene med portåpnere var ofte seige greier som var vanskelig å koble opp, men G-serie typen er av et helt annet kaliber som svelger og aksepterer det meste. sveigis reagerte på dette 1
sveigis Skrevet Søndag kl. 18:38 Skrevet Søndag kl. 18:38 Jeg liker alltid oppdateringene dine og alt du gjør her .😊 Det som gleder meg like mye er vedlikeholdet du holder på Opelen. De krever ikke mye for å levere 😎. Ellers kjekt med verktøy på hjul.
awt Skrevet Søndag kl. 20:40 Forfatter Skrevet Søndag kl. 20:40 1 time siden, Saltkjelen skrev: Kjekt med verktøtralle. Hva kostet denne på tilbud? Har du prøvd G-serie speil i forbindelse med garasjeportene dine? De tidligere speilene med portåpnere var ofte seige greier som var vanskelig å koble opp, men G-serie typen er av et helt annet kaliber som svelger og aksepterer det meste. Koster 4999,- fra tid til annen, i tillegg kjøpte jeg verktøytavlen som hører til for 200,- på tilbud. Vil absolutt si det er verdt den prisen. Jeg hadde ikke, men takket være deg er nok det neste skritt. 😛 1 time siden, sveigis skrev: Jeg liker alltid oppdateringene dine og alt du gjør her .😊 Det som gleder meg like mye er vedlikeholdet du holder på Opelen. De krever ikke mye for å levere 😎. Ellers kjekt med verktøy på hjul. Takk for det, stadig imponert over at du holder humøret oppe. Astraen begynner å bli litt sliten, men den tikker og går, og passerte ni år i vårt eie for noen uker siden. På disse årene har vi kjørt den ca. 66000km, noe som vil si i underkant av 8000km i året. Verdien er jo knapt vrakpanten, så den får bli til den ikke orker mer. sveigis og Ampera reagerte på dette 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå