ZhilleN Skrevet Juli 20, 2017 Skrevet Juli 20, 2017 (endret) Da har jeg endelig fått rota meg til å kjøpt en E36M3, orginalbil Meget bra for rust noe jeg håpet på fra første stund, motor/girkasse er veldig bra, understellet er deretter, kanskje på tide og gjøre noe siden alt av foringer tydeligvis er fra 94? Jeg gjør dette gladelig, spesielt når det dreier seg om en M bil. Kommer til å begynne med denne bilen fortløpende, så blir ikke flittig brukt i år. Målet er og gjøre bilen ferdig til nesteår så jeg kan bruke den meste av tiden om sommeren. litt om bilen BMW E36M3 3.0 1994 MOD Daytona Violett Sort skinninteriør Coilovers 196.000KM Hva skal gjøres Bytte ut alle foringer i understell nye stabstag i understell Ta ned alt av understellsdeler/sandblåse/pulverlakkere Lakkere kåper der tåkelys er i bilens farge Tektylere/lakkere under bilen Legge klarlakk i motorrom (blank finish) samt hjulbrønn Skifte ut motstand til varmeapparat Trekke alt stoff innvendig i alcantara få taki dørpaneler bak, cstolpepaneler, hele innertrekk i bagasjerom Bytte olje på diff Bytte motstand i varmeapparat Fjerne rust på bakplate/lakkere Montere GT vinge med heveklosser Montere liten list på vinge Sote blinklys front/skjermer Komplett Supersport eksosanlegg, samt grenrør carbon airbox med filter kanalrør fra fanger til filter overhale bremsekalippere/lakk ACS frontleppe Det er lista hittil, mulig den vokser noe etterhvert Legger ved noen bilder av bilen, kommer med flere oppdateringer underveis! Endret September 5, 2017 av ZhilleN williamwiers, Jokkke, Sndvik og 4 andre reagerte på dette 7
fxslin Skrevet Juli 20, 2017 Skrevet Juli 20, 2017 Dette må jeg følge med på! Håper du holder oss oppdatert på detalj nivå:-) Dette er kule biler!!
Hawkon88 Skrevet Juli 20, 2017 Skrevet Juli 20, 2017 Facelift front, blanke blinklys og litt senk og? pen bil! Daytona er en virkelig pen farge!!
williamwiers Skrevet Juli 20, 2017 Skrevet Juli 20, 2017 Følger med her stemmer også for facelift front.
ZhilleN Skrevet Juli 20, 2017 Forfatter Skrevet Juli 20, 2017 Takk for tilbakemldinger folkens! Ja faceliftfront kommer blir nok ikke senket så mye, blir mer stuk på den. Skal prøve så godt jeg kan med oppdateringer av bilder, i førsteomgang er det understellet som skal få en makeover hvertfall Hawkon88 reagerte på dette 1
RF91 Skrevet Juli 20, 2017 Skrevet Juli 20, 2017 Gratulera med da so ser ut so ein ganske so pen bil Blir nok bra med alle planane dine og. Hold oss oppdaterte
ZhilleN Skrevet Juli 20, 2017 Forfatter Skrevet Juli 20, 2017 Fått demontert lmm som var dårlig, venter på ny, blir skifte av kjølevæske + litt småtteri fremover før jeg går løs på understell motorolje blir nok bytta til våren da den som er i nå er bra, interiøret blir også komplett etterhvert, bestilt alcantara gir og håndbrekk mansjetter, vurderer sterkt og trekke om taket i samme og få taki noen alcantarastoler, men vanskelig.. skrik ut hvis noen vil bytte fxslin reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet Juli 26, 2017 Forfatter Skrevet Juli 26, 2017 Idag blir foringene hentet, og begynner og demontere bakstilling idag prøvde GT vinga på luka, har også flapen/lista som skal være på toppen, polerte spoileren også da dette er en del lettere når den ikke står på bil måtte ha noe og gjøre siden jeg har gått og ventet på foringer... Motstanden blir byttet idag, har også fått taki nytt innertak i sort, så begynner og hjelpe på nå. Legger ved et par bilder Hawkon88, bimmerfun, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4
ZhilleN Skrevet Juli 26, 2017 Forfatter Skrevet Juli 26, 2017 (endret) Takk for hyggelige tilbakemeldinger! Interiøret er ikke så mye og se på enda, skal trekke om det meste i alcantara først så blir det et før/etter bilde Endret Juli 26, 2017 av ZhilleN Marius2002, Hawkon88 og Jokkke reagerte på dette 3
Hawkon88 Skrevet Juli 26, 2017 Skrevet Juli 26, 2017 Syns interiøret ser bra ut jeg! Er kanskje noen små sprekker i skinnet, men det kan fikses relativt lett.. Er det ikke billigere for deg å heller shine interiøret du har før salg, og heller kjøpe et som er ferdig omtrukket?
ZhilleN Skrevet Juli 26, 2017 Forfatter Skrevet Juli 26, 2017 Jeg er ikke så "fan" av skinn, men det beste hadde selvfølgelig vært og byttet med en annen, lyst på dette alcantarainteriøret R Andersen, Hawkon88 og Marius2002 reagerte på dette 3
Marius2002 Skrevet Juli 26, 2017 Skrevet Juli 26, 2017 Kjempefin E36, bra planer og helt riktige felger Jeg støtter deg på alcantara og det interiøret på siste bilde der er spot on (ref.: pågående diskusjon/tema i Fredrik sin tråd).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå