Skulebollen Skrevet April 25, 2018 Forfatter Share Skrevet April 25, 2018 Har ikke sjekket om der er lys nei, det skal vel lyse på undersiden av den sorte antenne klossen? Har du mørke ruter på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2018 Share Skrevet April 25, 2018 Ja. Ja. Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cola Skrevet April 25, 2018 Share Skrevet April 25, 2018 Jeg har samme problem på min, men signalet ble mye bedre bare jeg flyttet litt på antenne ledingen. Lurer på om det er for lite isolasjon på ledningen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 29, 2018 Forfatter Share Skrevet April 29, 2018 Har du antenne på samme plass? Hvorfor skulle lite isolasjon på ledning bety noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 29, 2018 Share Skrevet April 29, 2018 Jeg sjekket min antenne i går, og jeg har ikke jording på engang. Eller, den er festet i chassis, men det er lakkert der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 29, 2018 Share Skrevet April 29, 2018 Her er ett bilde av plassering til DAB modulen. Det er litt trangt legge på plass den underste oppbevaringsrommet, men jeg har sånn bagasjeromspakke eller hva det heter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cola Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 Ja har den på samme plass. vet bare at jeg fikk mye bedre signal når jeg flyttet ledningen bort ifra alle de andre ledningene som er der. Om dere har en plass der dere ikke har signal så burde dere prøve å stå der. Så kan dere flytte litt på ledningen samtidig som radioen står på, å se om dere får inn noe signal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoM Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 Hva er denne boksen under Dab-modulen og hvorfor har ikke jeg denne, selv om jeg har samme bil som deg, Otis? Hvilke andre muligheter har jeg til å koble inn Dab-modulen i bagasjerommet på en 08 525XD? Forsterkeren på venstre hjulbrønn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 Vet ikke hvorfor du mangler denne boksen. Men jeg tror at du må ha blåtann eller så kanskje du har combox, men da har du egentlig en 09 modell. Mulig @awt eller @Saltkjelen kan dette bedre? Du kan koble DAB inn på alle plasser med MOST (fiber) på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 Må ha handsfree eller USB for å ha boks baki (combox ble aldri levert til e6x). Også mulig den ligger i reservehjulsbrønnen, det gjorde den hos meg. Forsterkeren kan brukes om du har Logic7 eller Individual-anlegget. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoM Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 Takk for svar. Jeg har både blåtann og usb. Mulig den ligger i brønnen ja. Skal sjekke. Jeg har Logic7, så da blir det nok å koble seg på forsterkeren. Kan jeg ta strøm herfra også, uten å lage problemer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 Da har du garantert en modul i brønnen, og jeg ville nok tatt alt fra denne (altså strøm og signal), og lagt adapteren nedi der også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoM Skrevet April 30, 2018 Share Skrevet April 30, 2018 Da skal jeg prøve det. Takk for tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 2, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2018 On 29.4.2018 at 19.46, Otis skrev: Her er ett bilde av plassering til DAB modulen. Det er litt trangt legge på plass den underste oppbevaringsrommet, men jeg har sånn bagasjeromspakke eller hva det heter. Min enhet ligger også slik som din gjør. Jeg har ikke fått sjekket om jeg har lys i antennen enda, men jeg merket meg at når jeg var i Ålesund feks. hadde jeg god dab dekning. Men med engang man skal ut blandt fjorder og fjell hakker det bare. Mulig det da er lite sannsynlig at det er noe galt med dab antennen? En dab antenne enten funker eller funker ikke rekner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mai 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2018 Min liggerpå samme plass som din @Otis Sjekket også om antennen lyste idag, og det gjorde den.. Da er det vel lite sannsynlig at det er noe galt med antennen? Fikk også godt signal når jeg var i feks. Ålesund, alså i en by.. Men med engang jeg kjører langs landeveien blir det hakkete.. Kan det fortsatt vere noe galt med antenne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå