Morten Eriksen Skrevet August 16, 2017 Share Skrevet August 16, 2017 Dah, endelig.. Har jeg kjøpt drømmebilen. Skal hente den om et par dager. I korte trekk..2012 Bmw 530d xdrive, 74000 km. M sport m.m..selvfølgelig rekkesekser. Firer har jeg vurdert, men forkastet. Denne skal jeg stelle godt med. Jeg gleder meg som en unge tobiasw, ogee1, fupsaker og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 16, 2017 Share Skrevet August 16, 2017 Gratulerer! Rå biler, skulle veldig gjerne hatt en slik selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Eriksen Skrevet August 16, 2017 Forfatter Share Skrevet August 16, 2017 5 minutter siden, Gabz skrev: Gratulerer! Rå biler, skulle veldig gjerne hatt en slik selv Takk. Hadde en sort shadowline 520i før, den beste bilen jeg har hatt. Så det måtte bli noe lignende. I det siste har jeg hatt xc70 fra 2002 som har mistet olje og vært elendig tilstand, og senere en Golf med blikk som karrosseri omtrent. Solgte driten og bestemte meg for å legge litt i bilen. Og da er denne midt i blinken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 16, 2017 Share Skrevet August 16, 2017 Like greit å gå for skikkelig bil en gang for alle da, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Eriksen Skrevet August 16, 2017 Forfatter Share Skrevet August 16, 2017 22 minutter siden, Gabz skrev: Like greit å gå for skikkelig bil en gang for alle da, ja Jupp. Denne har alt. Regner med jeg får den på fredag, så får vi se etter det hva jeg finner på med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet August 16, 2017 Share Skrevet August 16, 2017 Grattis med sprek tralle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Eriksen Skrevet August 16, 2017 Forfatter Share Skrevet August 16, 2017 25 minutter siden, fupsaker skrev: Grattis med sprek tralle! Takk for det! Skulle aldri gått bort fra merket. Helligbrøde fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet August 16, 2017 Share Skrevet August 16, 2017 Gratulerer med fin bil. Treliteren er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Eriksen Skrevet August 16, 2017 Forfatter Share Skrevet August 16, 2017 1 time siden, ogee1 skrev: Gratulerer med fin bil. Treliteren er deilig! Takk for det. Må ha rekkesekser ellers funker det ikke for meg as. ogee1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 16, 2017 Share Skrevet August 16, 2017 Gratulerer med flott skute! Du kommer til å bli forelsket i motoren, jevnt og godt drag hele veien! Morten Eriksen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Eriksen Skrevet August 20, 2017 Forfatter Share Skrevet August 20, 2017 On 16.8.2017 at 21.34, Bækkmann skrev: Gratulerer med flott skute! Du kommer til å bli forelsket i motoren, jevnt og godt drag hele veien! Jeg er forelsket alt. Det er et herlig drag og en nydelig gange i motoren. Forhandleren lurte meg på vinterdekkene dog..de var utslitte. Prutet bilen ned i forkant så jeg får bare godta det tenker jeg. Tok flere bilder i dag, bilen er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bækkmann Skrevet August 20, 2017 Share Skrevet August 20, 2017 4 minutter siden, Morten Eriksen skrev: Pøs på med bilder, gøy å se Morten Eriksen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Eriksen Skrevet August 20, 2017 Forfatter Share Skrevet August 20, 2017 BimmerFan!, ogee1, Bækkmann og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå