Blade Skrevet September 21, 2017 Forfatter Share Skrevet September 21, 2017 (endret) Et kjapt bilde av bilen med de nye felgene jeg (endelig) rotet meg til å hente i dag. Syns de passet bedre enn jeg hadde trodd. Hva syns BMW-folket om dette? Endret September 21, 2017 av Blade fupsaker, Daniel., hsd og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet September 21, 2017 Share Skrevet September 21, 2017 Det der så vanvittig bra ut! Enda bedre enn det jeg hadde sett for meg 👍 Terningkast 6 fra meg Blade reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet September 22, 2017 Forfatter Share Skrevet September 22, 2017 Det var hyggelig, Fahad - takk! Ble veldig fornøyd selv. Litt moro at de jeg kjøpte hjula av (dekkhallen på Jar) ville ha bilder av bilen etterpå Fahad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 Nydelig! Blade reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 Spot on! Blade reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet September 22, 2017 Share Skrevet September 22, 2017 Perfekt utfylte hjulbuer med nydelige hjul Blade reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blade Skrevet September 27, 2017 Forfatter Share Skrevet September 27, 2017 Hyggelig at Vossen ble godt mottatt på BMW, takk for hyggelige tilbakemeldinger Vurderer nå å selge de original M220-hjula, siden jeg ikke har brukt for to sommersett. Ta kontakt om du er interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 27, 2017 Share Skrevet September 27, 2017 Ble veldig tøft med de Vossen felgene ja Fargen passet også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå