vegard89 Skrevet September 15, 2017 Share Skrevet September 15, 2017 Hei. Er det noen som vet om alle f30/31 har elektronisk servicehefte idrive? Mvh. Vegard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 15, 2017 Share Skrevet September 15, 2017 Skal ikke si meg 110% sikker, men mener det kom på LCI modellene. Er i hvertfall ikke det på de første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 15, 2017 Forfatter Share Skrevet September 15, 2017 Okei. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 15, 2017 Share Skrevet September 15, 2017 Tror det er fra når NBT ble innført, så det vil vel bli 2013-modellene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 15, 2017 Forfatter Share Skrevet September 15, 2017 (endret) Ja jeg gikk for en f30 idag. Det er en sen 2012 men er en 2013 moddel i følge selger. Han sa til meg at det ikke fantes servicehefte til disse bilene siden alt ble lageret på nøkkel? Men han hadde kvitteringer på hva som var gjort tidligere. Men ligger det inne i drive på denne også tru? Endret September 15, 2017 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet September 15, 2017 Share Skrevet September 15, 2017 På idrive i min 2014 pre lci ihvertfall... vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildopc Skrevet September 15, 2017 Share Skrevet September 15, 2017 På min 2014 også vegard89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 15, 2017 Forfatter Share Skrevet September 15, 2017 Ok. Gjenstår og se da når jeg får bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knoett Skrevet September 16, 2017 Share Skrevet September 16, 2017 Trodde skillet kom, som nevnt ovenfor her, med NBT. NBT ble innført fra 2013 på 3-serie- mener jeg å huske. Uansett kun BMW forhandlere som ser ut til å kunne få servicen inn i dette systemet. Har selv forhørt meg med flere verksted som bekrefter dette. Andre frie verksted ser ut til å kun ha tilgang til det elektroniske serviceprogrammet til BMW som er å finne på nett og som også ligger på nøkkelen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 16, 2017 Share Skrevet September 16, 2017 Absolutt alle F30 har elektronisk servicehefte, altså fra 2011. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knoett Skrevet September 16, 2017 Share Skrevet September 16, 2017 44 minutter siden, lagunilla skrev: Absolutt alle F30 har elektronisk servicehefte, altså fra 2011. Elektronisk, ja. I idrive menyen, forstår jeg det som nei(?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 16, 2017 Share Skrevet September 16, 2017 1 time siden, Knoett skrev: Elektronisk, ja. I idrive menyen, forstår jeg det som nei(?) Jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet September 16, 2017 Share Skrevet September 16, 2017 1 time siden, lagunilla skrev: Absolutt alle F30 har elektronisk servicehefte, altså fra 2011. Gjelder dette bare 3-serien? Min 2013 modell 5-serie har fysisk servicehefte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 16, 2017 Share Skrevet September 16, 2017 5 serie fikk det på LCI utgaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 16, 2017 Forfatter Share Skrevet September 16, 2017 4 timer siden, Knoett skrev: Trodde skillet kom, som nevnt ovenfor her, med NBT. NBT ble innført fra 2013 på 3-serie- mener jeg å huske. Uansett kun BMW forhandlere som ser ut til å kunne få servicen inn i dette systemet. Har selv forhørt meg med flere verksted som bekrefter dette. Andre frie verksted ser ut til å kun ha tilgang til det elektroniske serviceprogrammet til BMW som er å finne på nett og som også ligger på nøkkelen. Ja dette sku jeg til og høre med dere om på forumet her. Så det vil si at ingen lokale verksteder for lagt inn servicen i idrive systemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå