fupsaker Skrevet Februar 7, 2018 Share Skrevet Februar 7, 2018 4 timer siden, AJ82 skrev: Grattis A.J. Takk! Får håpe ungen arver bilinteressen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oienoien Skrevet Februar 23, 2018 Share Skrevet Februar 23, 2018 Fantastisk tråd!!! Kommer veldig likt kjøretøy i helgen fra Tyskland. Umiddelbare forskjeller er at jeg ikke har panorama soltak, har Sattelbraun interiør + Alpina striper på sidene i svak gullfarge. Er særdeles spent og vurderer og åpne en tråd. Ikke sikkert jeg gjør så voldsomt mye, men LCI LED interiør tipset blir det nok! Håper du fortsetter å fortelle om dine erfaringer. sluquet, papertiger, AlexHD og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sluquet Skrevet Februar 23, 2018 Share Skrevet Februar 23, 2018 49 minutter siden, oienoien skrev: Fantastisk tråd!!! Kommer veldig likt kjøretøy i helgen fra Tyskland. Umiddelbare forskjeller er at jeg ikke har panorama soltak, har Sattelbraun interiør + Alpina striper på sidene i svak gullfarge. Er særdeles spent og vurderer og åpne en tråd. Ikke sikkert jeg gjør så voldsomt mye, men LCI LED interiør tipset blir det nok! Håper du fortsetter å fortelle om dine erfaringer. Ingenting å vurdere, bare å lage tråd Gleder meg til å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Februar 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2018 On 23.2.2018 at 19.37, oienoien skrev: Fantastisk tråd!!! Kommer veldig likt kjøretøy i helgen fra Tyskland. Umiddelbare forskjeller er at jeg ikke har panorama soltak, har Sattelbraun interiør + Alpina striper på sidene i svak gullfarge. Er særdeles spent og vurderer og åpne en tråd. Ikke sikkert jeg gjør så voldsomt mye, men LCI LED interiør tipset blir det nok! Håper du fortsetter å fortelle om dine erfaringer. Gratulerer med grom bil. Bare å glede seg 😀 Importert selv? A.J. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mars 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2018 Nærmer seg sommer, men må si at bilen har vært en nytelse i vinter. Xdrive og adaptivt understell har fungert som en drøm A.J. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mars 11, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2018 Vurderes solgt til fordel for ny bil. Ikke helt bestemt enda og tror ikke det blir noen Finn annonse med det første. Ønsker ikke å ødelegge salg for de som ligger der, men om noen er seriøst interessert kan de ta kontakt for en god pris. Et par bilder til med både sommer og vinterhjul A.J. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 12, 2018 Share Skrevet Mars 12, 2018 B3 i stedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mars 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2018 31 minutter siden, fupsaker skrev: B3 i stedet? Hehe, nei. Tror faktisk jeg heller ville hatt denne enn B3. Mer behagelig på veien med det enorme dreiemomentet og billig i drift. Men blir kanskje noe annet morsomt. Har dessverre en tendens til å bytte bil relativt ofte. A.J. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Mars 12, 2018 Share Skrevet Mars 12, 2018 1 time siden, AJ82 skrev: Hehe, nei. Tror faktisk jeg heller ville hatt denne enn B3. Mer behagelig på veien med det enorme dreiemomentet og billig i drift. Men blir kanskje noe annet morsomt. Har dessverre en tendens til å bytte bil relativt ofte. A.J. Blir spennende å se hva du lander på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mars 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2018 2 timer siden, fupsaker skrev: Blir spennende å se hva du lander på. Spent selv Men er uansett avhengig av å selge denne først... A.J. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oienoien Skrevet Mars 17, 2018 Share Skrevet Mars 17, 2018 On 24.2.2018 at 23.06, AJ82 skrev: Gratulerer med grom bil. Bare å glede seg 😀 Importert selv? A.J. Fikk hjelp av importerbil.no. Veldig fornøyd - han driver firmaet på si, er utrolig hjelpsom og også rimelig. Bilen har kommet, er hos bilpleie for Ditec Ceramic Ultra på lakk og felger. Var innom i dag, var utrolig fin. Satser på registrering før påske. AJ82 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
macrorain Skrevet Mars 17, 2018 Share Skrevet Mars 17, 2018 Hvordan låter den eksosen der? Innvendig / utvendig? Varierer det mye når man endrer mellom comfort/sport, eller er det noe justeringsmulighet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mars 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2018 44 minutter siden, macrorain skrev: Hvordan låter den eksosen der? Innvendig / utvendig? Varierer det mye når man endrer mellom comfort/sport, eller er det noe justeringsmulighet? Synes eksosen låter veldig bra, men kan selvfølgelig ikke sammenlignes med sportseksos på bensin. Men ganske grovt oppsett uten lydpotter bak. Akropovic er jo helt rå på eksos. Ganske store forskjeller på de ulike oppsettene. Faktisk større enn på noen andre biler jeg har kjørt. Her ble jeg veldig positivt overrasket selv. Alpina bruker Bilstein understell med elektronisk justerbare dempere. Sett endel videoer på YouTube og virker som alle er enige i at Alpina overgår BMW ganske mye når det gjelder kjøring på landeveien. A.J. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mars 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2018 1 time siden, macrorain skrev: Hvordan låter den eksosen der? Innvendig / utvendig? Varierer det mye når man endrer mellom comfort/sport, eller er det noe justeringsmulighet? Anbefaler å se denne. Han kjører 335d til vanlig og sammenligner den med Alpina i denne testen: A.J. macrorain reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AJ82 Skrevet Mars 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2018 Idag ble det en deilig 5 timers søndagsvask 😀 Fikk lagt et nytt lag med voks og tatt den skikkelig innvendig. A.J. sluquet, ogee1, fupsaker og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå