Coretrax Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 Da solgte jeg e60n og endelig fått "Famile vogn" 2011 F11 530XD 😎 mye utstyr men ikke alt men ikke noe som savnes 116000km på tellern Carbonsvart som min forrige bil Planer framover: Moderat og brukende senk 40mm kanskje:) Fram Leppe Nye Felger Fahad, fupsaker, papertiger og 3 andre reagerte på dette 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 (endret) Gratulerer! Meget velutstyrt og flott bil Støtter nye felger og senk, samt frontleppe. Anbefaler i tillegg lakkering av reflekser bak, samt M5 LCI grill med doble riller (selv om det er litt knotete å få det til med NV) Interiørmessig så ser jeg du har "NBT"-knott, da vil også LCI skjermramme rundt iDrive gjøre seg fint - jeg ble iallfall veldig fornøyd med dette. Endret Oktober 8, 2017 av Walkabout fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 Gratulerer med digg familievogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amistad Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 gratulerer med skikkelig fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 8, 2017 Share Skrevet Oktober 8, 2017 Skikkelig stilig bil! Helsvart er lekkert😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyFF Skrevet Oktober 10, 2017 Share Skrevet Oktober 10, 2017 Gratulerer med rå kjøremaskin! M-performance frontleppe og M5 LCI nyrer vil sitte som et skudd på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå