Coretrax Skrevet Oktober 8, 2017 Skrevet Oktober 8, 2017 Da solgte jeg e60n og endelig fått "Famile vogn" 2011 F11 530XD 😎 mye utstyr men ikke alt men ikke noe som savnes 116000km på tellern Carbonsvart som min forrige bil Planer framover: Moderat og brukende senk 40mm kanskje:) Fram Leppe Nye Felger Marius2002, papertiger, tobiasw og 3 andre reagerte på dette 6
Walkabout Skrevet Oktober 8, 2017 Skrevet Oktober 8, 2017 (endret) Gratulerer! Meget velutstyrt og flott bil Støtter nye felger og senk, samt frontleppe. Anbefaler i tillegg lakkering av reflekser bak, samt M5 LCI grill med doble riller (selv om det er litt knotete å få det til med NV) Interiørmessig så ser jeg du har "NBT"-knott, da vil også LCI skjermramme rundt iDrive gjøre seg fint - jeg ble iallfall veldig fornøyd med dette. Endret Oktober 8, 2017 av Walkabout fupsaker og Marius2002 reagerte på dette 2
papertiger Skrevet Oktober 8, 2017 Skrevet Oktober 8, 2017 Skikkelig stilig bil! Helsvart er lekkert😁
TommyFF Skrevet Oktober 10, 2017 Skrevet Oktober 10, 2017 Gratulerer med rå kjøremaskin! M-performance frontleppe og M5 LCI nyrer vil sitte som et skudd på denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå