StigJ Skrevet Desember 19, 2017 Share Skrevet Desember 19, 2017 En lys grå/sølvgrå med godt med flakes i sånn at de bli fine og shiny. Synes standard lakken som er på originale BMW-felger er så blass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 25, 2017 Share Skrevet Desember 25, 2017 Sorry, klarer ikke å anbefale noe annet enn original finish her - de passer så utrolig bra slik de er på bildene fra Gorg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Desember 25, 2017 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2017 1 time siden, papertiger skrev: Sorry, klarer ikke å anbefale noe annet enn original finish her - de passer så utrolig bra slik de er på bildene fra Gorg! Hvis du tar halve regningen så er det fult mulig. 😂😂 Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Desember 26, 2017 Share Skrevet Desember 26, 2017 14 timer siden, ahj skrev: Hvis du tar halve regningen så er det fult mulig. 😂😂 I monopolpenger fikser jeg det ahj og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Januar 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2018 Liten stund siden nå. Men tror jeg har kommet fram til en farge som ikke er sølv og ikke er ferric grey. Når husker jeg ikke fargekoden, men RS4 sine felger kommer i denne fargen. Tenker da på en halvblank klarlakk. Tror den kan bli bra mot le mans blå, performance bremsene og high glossy shadowline papertiger og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Januar 15, 2018 Share Skrevet Januar 15, 2018 Det kan bli veldig bra 😎 ahj reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 22, 2018 Share Skrevet Januar 22, 2018 Høres ut som en god plan det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå