316 Skrevet Januar 19, 2018 Share Skrevet Januar 19, 2018 Klistremerker, you say? Få se 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2018 Spylervæskebeholderlokk og skiltlysglass montert, etterfylt spylervæske clips og deksel rundt vinduet venstre side bak er i letingsfasen. Freakshow og Gorg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2018 (endret) Går fremover, service tas mandag, på 255940 km, og jeg venter fremdeles på å finne noen av delene.. Klips bak er skaffet, men jeg mangler fremdeles kjøleviftekappe, dekslet bak og koppholdere baki.. 316i ble solgt idag 24/01. 👍😀 Endret Januar 29, 2018 av Turbo-HF Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 28, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 28, 2018 Gjort litt i denne helgen, også, og oppdaget flere manglende deler, som jeg heldigvis fikk tak i. Fruen og jeg dro en tur til Buskerud og Hønefoss igår, lørdag 27de! Bilder: Sånn, som bildene viser, er rustfjerning på beslaget påbegynt, med nedpussing og antirust-middel, pluss dekslet som manglet er montert.. Det kommer seg, fleecepledd er til overnattinger på ferieturer! Nå ble det også anskaffet "ny" koppholder til baksetene, siden den som satt i er ødelagt og defekt, så imorgen, mandag, håper jeg at jeg får hentet resten, foreløpig: Kjølekappe til viften, pluss det evinnelige manglednde dekslet i sandbeige, på venstresiden! Godt å få ting gjort!! Freakshow og sAlnes reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2018 Servicen ble tatt idag, på 255940 km, med skifte av alle filtre, motorolje, bremsevæske og nye deler ankom. Fylt ut servicehefte og historikk, også. Tårnlager foran, veivhusventilasjon pluss slanger til servooljebeholderen. 👍🤗😀Ser grei ut under... 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Januar 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Januar 30, 2018 Sånn, fin pakke kom i posten idag, så har nå skiftet til <<nye>>, originale, sorte BMW gummimatter til gulvet bak, og bort med uoriginale skålmatter. (Reserve, og brukes til andre formål.) Fikk også et par manglende deksler og clips, pluss ekstra låseskruer til gulvmattene. Se bilder... sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 3, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2018 Det jobbes fremdeles, litt i kulden, og litt i varmen.. Oppdaget at jeg ved en feiltakelse har tatt gul bremsecaliperlakk istedenfor gull, pluss at jeg bør handle ny rustmelk, da jeg har bare litt igjen, men forsøker å midlertidig stoppe de rust oppblomstringene som har vært fra tidligere, før jeg tar det ordentlig grundig til våren! Har også begynt å fjerne gammelt mobiltelefonopplegg, med mikrofon og ledninger nå. Se bilder: BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 4, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 4, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 5, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 5, 2018 Da ble jammen meg Hella xenon, originale Angeleyes innkjøpt i dag, mandag, og har også kjøpt inn Sonax felgrens, bilshampoo, spylervæske og gull bremsecaliperlakk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2018 (endret) Fått tak i modellbil i skala 1:43, tyske brosjyrer, på sedan og touring, fra eBay, har handlet hvite LED angeleyes lyspærer, til Hella xenonlampene, og skal også ha lyktejusteringspinner, i reserve, pluss har montert klistremerke i siderutene bak. Endret Februar 6, 2018 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Februar 6, 2018 Share Skrevet Februar 6, 2018 Veldig lekker den modell bilen Kunne tenkt meg en slik selv, men sedan da. Har enda ikke sett noe sedan preface modell bil... Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 6, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2018 2 hours ago, sAlnes said: Veldig lekker den modell bilen Kunne tenkt meg en slik selv, men sedan da. Har enda ikke sett noe sedan preface modell bil... Takker, ja.. Fant en grønn sedan 528i for noen år siden, har den i samlingen enda... Fra lekebutikk, av alle steder.. sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 7, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2018 Litt mer foreløpig kosmetikk Blir bra å få stått inne og fortsette når våren er nærmere! Mange planer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Februar 7, 2018 Share Skrevet Februar 7, 2018 13 timer siden, Turbo-HF skrev: Takker, ja.. Fant en grønn sedan 528i for noen år siden, har den i samlingen enda... Fra lekebutikk, av alle steder.. Oi, det hadde jo vært midt i blinken for meg Du får gi en lyd om du finner på å selge. Er vel lite trolig at de har i en lekebutikk enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå