Turbo-HF Skrevet Februar 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2018 (endret) 20 hours ago, sAlnes said: Oi, det hadde jo vært midt i blinken for meg Du får gi en lyd om du finner på å selge. Er vel lite trolig at de har i en lekebutikk enda. Selger nok ikke den noen gang, nei, i og med at jeg har hatt grønn sedan selv, dog en 523iA. Aner ikke om den finnes i den lekebutikken lenger, gitt.. Bilder fra i går, litt mer småfiks utført. Montert ny, fin koppholder bak, setter i nye lyspærer til sminkespeil, siden alle fire var gått fra før, fjernet alt det stygge, gamle mobiltelefon-utstyret og opplegget, pluss bestilt noe småtteri, og oppdaget at jeg har både OBD I og OBD II i bilen min! (Y) Endret Februar 8, 2018 av Turbo-HF Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 8, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 8, 2018 Lys i sminkespeil 😊 Castrol oljepåfyllingslokk montert, også 👍😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2018 "Nye" originale Hella xenon lamper jeg kjøpte kom igår:... Gøy!! Dessverre sner det ute, så får ikke jobbet på bilen nå idag, ihvertfall.. Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 10, 2018 Share Skrevet Februar 10, 2018 Nydelig bil, det er svært få orginale 528iA igjen, spesielt Touring! Det er omtrent nesten ikke gode til salgs på nettet i Tyskland. Ta vare på den og hold den orginal Har selv en 528iA (egen tråd på den) med 86000 km på tellern. De er fremdeles en drøm å kjøre, bedre enn de nye spør du meg. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 10, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2018 3 hours ago, quandt1960 said: Nydelig bil, det er svært få orginale 528iA igjen, spesielt Touring! Det er omtrent nesten ikke gode til salgs på nettet i Tyskland. Ta vare på den og hold den orginal Har selv en 528iA (egen tråd på den) med 86000 km på tellern. De er fremdeles en drøm å kjøre, bedre enn de nye spør du meg. Tusen takk, veldig hyggelig å høre, og helt enig! Det skal jeg, og så må jeg lese din tråd, da! quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 15, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2018 Sånn, da er splitter ny kappe til kjøleviften og det evinnelige, savnede dekslet til bakluken bestilt, slik at jeg slipper å se at det mangler, og får montert alt ordentlig, av alle deler. Skal også skifte ventildekselpakning, i tillegg også til veivhusventilasjon! Bilen går svært godt ellers om dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2018 Flere deler har kommet... 😊🤗🤗 Også har jeg bestilt ny fothviler, bakrutevisker og KN luftfilter. 😁😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 18, 2018 Share Skrevet Februar 18, 2018 Følger med her og det er en staselig flott Touring dette . Fint arbeid gjør du og på den ,noe som er gøy å følge med på.:) Hvordan synes du Touring er å kjøre kontra sedan i det daglige ? Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2018 8 minutes ago, sveigis said: Følger med her og det er en staselig flott Touring dette . Fint arbeid gjør du og på den ,noe som er gøy å følge med på.:) Hvordan synes du Touring er å kjøre kontra sedan i det daglige ? Tusen takk, Jan, det er veldig både moro og berikende! Litt uvant for en "sedan-mann" som meg, men de er begge meget godt balansert og kjøreglade modeller! Tok litt mer midlertidig rustfjerning igår, lørdag, fikk mitt etterlengtede servicenullstillingsapparat, og byttet lokk på bakrutespylervæskeekspansjonstanken! sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2018 Deler hentet igår, mer kommer, pluss ordnet setebeltestopperen til sikkerhetsbeltet på førersiden, som manglet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2018 Bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2018 Planer om å shine opp innvendig, skifte frontlykter, montere Angeleyes, kanskje også litt annet, og skru bil i ettermiddag, torsdag! sAlnes reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2018 10 hours ago, Turbo-HF said: Planer om å shine opp innvendig, skifte frontlykter, montere Angeleyes, kanskje også litt annet, og skru bil i ettermiddag, torsdag! Blir flyttet til lørdag, gitt, men sanket inn noen flere fine deler ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2018 (endret) Har gjort litt i helgen: Satt i K&N luftfilter og krom instrumentringer i combiinstrumentet. 😁👍 Ble fint. Skulle også ha montert de "nye Angeleyes frontlyktene, men jeg mangler noen deler, så må få bygd opp lampene igjen før de settes på. Ble Chrome lyspærer i standard lyktene enn så lenge, pluss at jeg må skifte viskerarmen til naturen. Har del fra ny bakrute. Bilder: Endret Februar 25, 2018 av Turbo-HF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Februar 25, 2018 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2018 Har gjort enda litt mer nå i helgen: Endelig funnet deksel til bakluken, venter nå bare på fothvileren og har kjøpt nye, Hella komplette facelift frontlykter til bilen! 😊😁👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå