flobben Skrevet April 1, 2018 Share Skrevet April 1, 2018 Eventuelt gå all-in med en boks her i fra. http://www.56nord.com/ mistenker nok at den koster mye mer en det smaker, men skikkelig kule bokser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 1, 2018 Forfatter Share Skrevet April 1, 2018 Har faktisk sett på de, og de som ikke er laget i karbonfiber er ikke såååååå dyre såvidt jeg har fått med meg. De burde bare fått opp nettbutikken sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 Javel @awt - her har du dagsferske bilder av F36 med NX Premium på Wingbar Edge: Skulle gjerne fått den lavere mot taket, men syns ikke det såg så aller verst ut Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2018 Gratulerer. Ble jo ikke så verst det. Hva synes du om boksen ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 (endret) Takker. Tror det er den som blir seende best ut på en så buet takprofil. Den virker en del stivere enn Skiguarden jeg hadde - begge to er glassfiber, men denne er har to former som er sveiset sammen til én enhet - noe som naturlig nok blir noe stivere enn en vanlig. Den er litt mindre enn Skiguarden (ca 10-15cm kortere og noen cm smalere), men det passer bra på denne bilen. Når takboksen står helt bak ser jeg akkurat ikke i fronten på den når jeg sitter normalt i setet. Støymusikk har jeg opplevd en del plystring fra Wingbar, men nå er det kun litt susing (som det normalt sett er fra takbokser). Det hadde nok hjulpet på støy å ikke hatt takluke. Og til slutt: den ser faktisk litt stilig ut med sin buede profil kan komme til å glede meg til å få den på til vintersesongen. Blir spennende å se hvor mye en får plass til oppi der. Endret Juni 27, 2018 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2018 Ja, er nok absolutt den jeg også burde hatt, men så var det klaringen min med 1cm eller hva det enn var som blir litt knapp. Blir kanskje om jeg kommer over en brukt til en grei penge, men tror ikke jeg bryr meg nok til å kjøpe en ny. Er jo ikke sååå mye den blir brukt, da skiutstyret står på hytten uansett. Når jeg kjøpte min skiboks monterte jeg ikke i de gummilistene, da ulte det noe helt ekstremt. Med de på plass ble det adskillig bedre, men hører den fra tid til annen fortsatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Juni 27, 2018 Share Skrevet Juni 27, 2018 (endret) Da skal jeg prøve å montere i de gummilistene vertfall, de er ikke montert nå. Jeg var heldig og fikk 30% rabatt da det var superlørdag hos Mekonomen så da ble det en spiselig pris hadde aldri kjøpt den til fullpris 😛 Endret Juni 27, 2018 av papertiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2018 Det har jeg ikke tenkt på, slike tilbud har de jo faktisk fra tid til annen, og da snakker vi en helt annen pris ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 23, 2023 Forfatter Share Skrevet April 23, 2023 Trollgammel tråd, men husker vi nevnte 56°-boksene i denne tråden. På 1.4.2018 den 17.38, flobben skrev: Eventuelt gå all-in med en boks her i fra. http://www.56nord.com/ mistenker nok at den koster mye mer en det smaker, men skikkelig kule bokser. Ser ikke ut til at det ble så mye av hele det prosjektet, men det ligger en til salgs på Finn.no nå. 😲 www.finn.no/299985252 flobben og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet April 24, 2023 Share Skrevet April 24, 2023 Vet at Mio fra broiler hadde en som han la ut til salgs, så er kanskje to av disse i norge eller noe da. 150 lapper for en skiboks blir litt i overkant for min del og min bilpark. Tror jeg skulle hatt en noe mer eksotisk slik som dette før det ble aktuelt. fupsaker og awt reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 13 Forfatter Share Skrevet Juli 13 Får oppdatere her også. Volvo Space Design 520 (ingenting å si på navnet i hvert fall) på X4. Finnes også en Space Design 420 som sikkert passer litt bedre rent utseendemessig. Boksene produseres av Thule. Personlig synes jeg dette ble noe av det mer vellykkede alternativet til denne typen bil. Edit: disse finnes også som Thule Dynamic 800 / 900. Ampera og papertiger reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå