Gå til innhold

Gledelig.. :-)


Deep Dish
 Share

Anbefalte innlegg

God kveld. Det har vært litt frafall fra den gamle kjerne, men mange er aktive enda. Det er kommet en god del nye medlemmer i løpet av 8 år :) Jeg har vært her siden november 2006 og husker deg godt! 

Bimmers holder seg bra :)

 

Endret av Marius2002
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Deep Dish skrev:

, kanskje derfor "OG" statusen :wink:

Spot on! Jeg er derimot 99% av gangene på bimmers via telefonen og da kommer ikke status opp ved innlegg. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde OG status. :DSolgte dessverre akkurat min E91 og blir BMWfri noen år, prioritere hus litt.

Det interessante ellers her idag er hvordan den usikre fremtiden for fossilbil preger mye av diskusjonene på godt og vondt og det settes spørsmål ved BMWs løsninger, msterialvalg og opplevd kvalitet på de nyeste modellene. Det var ikke tema engang i 2010, så litt av en utvikling. Interessant er det i det minste. Ellers er det mye nyere biler her idag, det skulle vel bare mangle, men vi setter pris på alle som er aktive med sine gamle travere. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble med her 30 juli 2007 og føler jeg har bidrat til endel folk som har lurt på ting.
Ikke mange tråder jeg har laget selv, men har som oftest alltid funnet svar på det jeg lurer på her inne ved å søke på tråder om jeg har hatt tull med mine egne biler for eks. Er jo ofte de samme problemene som går igjen på bilene her inne.
Samt at forumet her inne har lært med å kode og ta ordentlige diagnoser.

Veldig fornøyd med forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, e30 tic skrev:

vert passiv i årevis jeg også, men prøver å dra det litt opp igjen med et par tråder. var uten tvil mer liv før ?

Klart, men slikt er ofte en del av en ond sirkel. Hvis du tar valget med å være passiv bruker så har det en tendens til å balle på seg. Derfor er det viktig å bidra med det man kan der og da (det gjelder alle fora uansett tema) istedenfor å vente på bedre tider. Det er også en gjenganger at det er tyst helt til det kommer en kritikk-tråd, da dukker det opp shitloads av negative jævler som gjemmer seg i vedskjulet som kritiserer herfra til månen istedenfor å bidra med noe positivt.

 Mitt tips er at hvis du ser en tråd der du har bra innspill og/eller kunnskap, logg inn og kommenter istedenfor å sitte på sidelinja og vente i månedsvis før man kan kritisere noen.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg har sittet på sidelinja å kritisert så fælt. Men forumet fikk en knekk i den tiden det fikk ny eier og med god hjelp fra andre populære sosiale  medier selvsagt.

Forum er genialt med tanke på læring og logging av diverse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...