And-reas Skrevet April 11, 2018 Share Skrevet April 11, 2018 Det var vel noe av det som Nokia gjorde for sent, sammenlignet med konkurrentene sine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 11, 2018 Share Skrevet April 11, 2018 10 timer siden, TRF skrev: Med forbehold om at hukommelsen ikke spiller meg et puss, så mener jeg å huske at BMW justerte ned levetid til 6 år (fra 10), som den siste tyske tror jeg, en gang mellom 2007 og 2009. Men det er sikkert noen som er i BMW systemet i dag som kan si noe mer om det. Såpass ja.. Synes F10en min funker meget bra til å ha «gått over» holdbarhetsdatoen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet April 12, 2018 Share Skrevet April 12, 2018 11 timer siden, Fredrik 90 skrev: Såpass ja.. Synes F10en min funker meget bra til å ha «gått over» holdbarhetsdatoen 😂 Blir som på melkepakken. "Best før, men ikke dårlig etter" And-reas og Fredrik 90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå