petersiket Skrevet April 15, 2018 Share Skrevet April 15, 2018 Hei. Er det noken her som har Axe CS lite felger på bilen sin og kan slenge med noken bilder og? Setter stor pris på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 15, 2018 Share Skrevet April 15, 2018 (endret) Er vel bare å søke opp en bil med zito wp111 så har du svaret Endret April 15, 2018 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petersiket Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 Åja prikk like felger ja, veit du om det er noke forskjell på kvaliteten eller noko sant? Eg vurder å bestille axe cs lite felger frå wheelsshop.no, har du noke erfaring med dei? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet April 15, 2018 Share Skrevet April 15, 2018 Zito WP111 3SDM 0.01 Axe CS Lite osv.. Godt brukt design hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 15, 2018 Share Skrevet April 15, 2018 55 minutter siden, petersiket skrev: Åja prikk like felger ja, veit du om det er noke forskjell på kvaliteten eller noko sant? Eg vurder å bestille axe cs lite felger frå wheelsshop.no, har du noke erfaring med dei? Nei, personlig synes jeg felgene du spør om utrolig kjedelige og altfor vanlige. Like mye brukt i bmw-, vag- og volvo miljøet som Bbs replica felger. Også er det replica hjul. Kopifelger er kopifelger. Du vet aldri hva du får mtp kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petersiket Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 Ja, eg har lagt merke til at det fleste felger ligner veldig masse på kvarandre bare at produsenten er annerledes. Men eg har ikkje så masse penger så eg prøve å finne ein "rimelig" løsning. Kva salgs nettside dokke foretrekke, med tanke på å kjøpe felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 15, 2018 Share Skrevet April 15, 2018 (endret) 17 minutter siden, petersiket skrev: Ja, eg har lagt merke til at det fleste felger ligner veldig masse på kvarandre bare at produsenten er annerledes. Men eg har ikkje så masse penger så eg prøve å finne ein "rimelig" løsning. Kva salgs nettside dokke foretrekke, med tanke på å kjøpe felger? Høres ut som replicafelger er kurrant for deg og det er de igrunn for de fleste. Men du skal vite at de ikke tåler i nærheten av det som originale gjør, i tillegg er lakken dårligere. Som regel gjør de nytten likevel. Alternativt kan du se etter originalfelger på finn.no, riktignok brukte. Jeg vet ikke størrelsen du tenker eller bil de skal på, så vanskelig å anbefale en konkret type felg. Du finner greie felger på f.eks. GS Bildeler, det er også replica og såvidt meg bekjent verken værre eller bedre enn tilsvarende felger. Endret April 15, 2018 av Marius2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petersiket Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 Tenkte å ha på min BMW E90 2010, tenkte 18" passer best kanskje 19" om det går, max dybde 8.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petersiket Skrevet April 15, 2018 Forfatter Share Skrevet April 15, 2018 Vurderer også ESR SR01 Gloss Black felger frå tempedekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 15, 2018 Share Skrevet April 15, 2018 https://www.finn.no/117942331 https://www.finn.no/117868082 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 16, 2018 Share Skrevet April 16, 2018 Style 225 som er i nr. 2 av linkene til @Marius2002 er det bare å styre unna. De er kjent for å sprekke. Jeg har selv erfart det. Så her er nok mye replicafelger bedre kvalitet enn disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 16, 2018 Share Skrevet April 16, 2018 1 time siden, StigJ skrev: Style 225 som er i nr. 2 av linkene til @Marius2002 er det bare å styre unna. De er kjent for å sprekke. Jeg har selv erfart det. Så her er nok mye replicafelger bedre kvalitet enn disse. Shit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå