Gå til innhold

Designer's E92 335i | Solgt | Hva blir det neste?


 Share

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, sveigis skrev:

Tøft ,men du ?

Er det noe som er i ferd med å skje med denne perlen ?😀

Synes jeg så en link til vår felles venn Finn.😀

Takk! 

Ups ja...jeg lufter den for salg. Har så lyst på andre modeller, som E30, E34, E63 eller andre. :) Men E92n reiser kun ut porten om jeg får ønsket pris, hvis ikke...har jeg den lenger. 😎 

Annonse på Finn - for de som ikke har sett den. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Slavearbeider'n skrev:

Stemmer for E30 med 8'er 

Veeeeldig lyst på 8’er! M60b40/44 har en del gjort før så å få det nedi og godkjent burde være smal sak? Ser det ligger en godkjent på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.8.2019 den 9.55, Daniel. skrev:

Er ikke de bygd av ex M-Teknikk eller ka de het?

Er vertfall samme eigar som har diverse E30'ar til salgs. Har dessverre hatt min eigen E30 inne til dei folka, og eg kan trygt sei at den gjengen skal ikkje få ei krona av meg meir iallefall. Ryktet deiras i E30-miljøet, for dei som har fulgt litt med, er heilt rævva. Tek blodpris for eit arbeid som er heilt elendig utført og du må mest sannsynleg gjera omatt alt arbeidet + sjå over at dei ikkje har stjelt deler av deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.8.2019 den 16.11, RF91 skrev:

Er vertfall samme eigar som har diverse E30'ar til salgs. Har dessverre hatt min eigen E30 inne til dei folka, og eg kan trygt sei at den gjengen skal ikkje få ei krona av meg meir iallefall. Ryktet deiras i E30-miljøet, for dei som har fulgt litt med, er heilt rævva. Tek blodpris for eit arbeid som er heilt elendig utført og du må mest sannsynleg gjera omatt alt arbeidet + sjå over at dei ikkje har stjelt deler av deg.

Hørt mye negativt om M-Teknikk selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. ny bil

Blir mye tenking fremover. :P Har så lyst på så mye, som nevnt E30, E34, E63 er noen jeg har tenkt på. Samtidig så tenker jeg også at det er siste mulighet til å ha en M bil før hus og unger tar over lommeboka. Så snuser litt på F13 M6 😮 evt. en annen nyere M-bil..M4, M3, M5, M2....

Har ikke begynt å lese meg opp på S63 motoren enda, men om noen har erfaringer med motor eller andre ting på F06/F13 så er jeg interessert i høre de. :) 

Uansett blir det ikke handel av denne siden før jul, blir nok utpå nyåret. Frem til da så kommer jeg til å bruke Datsun, så vil jeg finne en fin 4x4 med webasto som tar meg gjennom vinteren.

Endret av Designer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...