Turbo-HF Skrevet Juni 14, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2018 Nye bremseskiver foran, ingen kast eller pulsering, ingen liten lekkasje fra termostathuset lenger, heller, etter å ha skiftet til ny del, ny frostvæske, ny bremsevæske og fersk motorolje og byttet alle filtre, unntatt bensinfilteret, det får tas neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 21, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2018 "Ny" E39 ankommet, pappa har fått seg Orientblau (317) touring! ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 Dæsken hvor dere handler biler og står på Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 22, 2018 Share Skrevet Juni 22, 2018 17 timer siden, Turbo-HF skrev: "Ny" E39 ankommet, pappa har fått seg Orientblau (317) touring! ❤️ Det er en fin farge, jeg hadde en 2002 E39 i den fargen 👍 Har din far fått solgt sin Rustcedes E320? De 210 modellene ruster noe voldsomt så like greit å bli kvitt 😉 Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2018 2 hours ago, Otis said: Dæsken hvor dere handler biler og står på Hehe 🤣 Ja 👍😉 1 hour ago, Fredrik 90 said: Det er en fin farge, jeg hadde en 2002 E39 i den fargen 👍 Har din far fått solgt sin Rustcedes E320? De 210 modellene ruster noe voldsomt så like greit å bli kvitt 😉 Ja, de er lekre, se bilde 😃 Den er byttet bort, 320 E, det stemmer 😊👍 Tusen takk for det, Fredrik 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juni 24, 2018 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2018 Nytt reservehjul til pappa, nyere dekk, avbalansert og originalt 15" Style 31 felg, istedenfor utslitt dekk på stålfelg. (Se bilder.) Mer / flere bilder kommer, med vask, polering og oppgraderinger i oppussingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 1, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2018 Style 116 hjul selges 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2018 Sommerferie nå, så bilen får vask og stell, litt fritid selv, da fruen og jeg skal på Danmarkstur fra idag til lørdag, uten bilen, og så monteres E39 M5-look spoileren på i august! ❤️ Deilig og god sommer ønskes alle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 20, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2018 Vurderer å foliere interiørlistene mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Juli 30, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2018 Vurderte å foliere interiørlistene mine, siden jeg fremdeles ikke synes noe om trelistene, men valgte å skifte til dette settet, istedenfor, så da er disse bestilt! Selger dermed lci trelistene, når delene er skiftet og har kommet, så bare si ifra hvis interessant?! Style 122 17" står på ønskelisten, hvis ikke det finnes andre fine 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 2, 2018 Forfatter Share Skrevet August 2, 2018 Da skal endelig snart de triste Style 116 bort, og erstattet med nyinnkjøpte Style 245 originale 8x17"! Spoileren og interiørlistene monteres også iløpet av kommende uke! 😘 ❤️ andreaskarm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 2, 2018 Share Skrevet August 2, 2018 Flotte greier med felgene. Turbo-HF reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 2, 2018 Forfatter Share Skrevet August 2, 2018 53 minutes ago, Otis said: Flotte greier med felgene. Takk, enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet August 9, 2018 Forfatter Share Skrevet August 9, 2018 Hjulene kom pent levert imorges, kl. 07.30, så de monteres ikveld, med bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå