Gå til innhold

Stjernemerkede dekk -- igjen...


TRF
 Share

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud på følgende stjernemerkede, non-run flat dekk til 5-serien i dimensjon:

F: 245/40-19, B: 275/35-19

Pirelli P Zero PZ4

Goodyear F1 Assymetric 3 (pris inkl cashback-kampanje)

Pris på begge alternativer: ca 13500kr ferdig balansert og lagt på felg.

Noen som har erfaring med noen av disse og kan hjelpe meg i en retning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, papertiger skrev:

Har fått tilbud på følgende stjernemerkede, non-run flat dekk til 5-serien i dimensjon:

F: 245/40-19, B: 275/35-19

Pirelli P Zero PZ4

Goodyear F1 Assymetric 3 (pris inkl cashback-kampanje)

Pris på begge alternativer: ca 13500kr ferdig balansert og lagt på felg.

Noen som har erfaring med noen av disse og kan hjelpe meg i en retning? 

De er gode å kjøre på begge to, men ville valgt GY. Har det på to av bilene mine og de er veld gode. Synes pirelli slites fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bedriften her, samt hos Dekkpartner Agder supply sies det at Sava er like gode dekk som Goodyear, all den tid de bruker samme form....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutes ago, F-11 said:

I bedriften her, samt hos Dekkpartner Agder supply sies det at Sava er like gode dekk som Goodyear, all den tid de bruker samme form....?

Det kan så være, men jeg har malt meg inn i et M5-hjulhjørne og trenger stjernemerket. Da er det forsvinnende få alternativer tilgjengelig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutes ago, Lars S said:

De er gode å kjøre på begge to, men ville valgt GY. Har det på to av bilene mine og de er veld gode. Synes pirelli slites fort.

er det nye GY? Assy3 er vel noen år nå, lurer på hvordan de står seg mot nyere alternativer som nettopp Pirelli. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, F-11 skrev:

I bedriften her, samt hos Dekkpartner Agder supply sies det at Sava er like gode dekk som Goodyear, all den tid de bruker samme form....?

Jeg føler alle slike billigmerker «egentlig» er et dyrt merke og blablabla. Mitt inntrykk er mer av sorten «dette har vi høyere avanse på».

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, papertiger skrev:

er det nye GY? Assy3 er vel noen år nå, lurer på hvordan de står seg mot nyere alternativer som nettopp Pirelli. 

 

Har hatt både assy 3 og 5 og kan ikke si jeg kjente forskjell. Men du kan jo skrive Mail til GY og spørre om assy 3 er gammel teknologi eller om de har gjort forbedringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutes ago, Lars S said:

Har hatt både assy 3 og 5 og kan ikke si jeg kjente forskjell. Men du kan jo skrive Mail til GY og spørre om assy 3 er gammel teknologi eller om de har gjort forbedringer.

Ser ut som det går mot Asy3 foran Pirelli. Lest og sett litt lester, både mot Asy5 og Pirelli, og virker som de kommer bra ut på det meste, spesielt på hvor lenge de varer sammenlignet med Pirelli - i tråd med hva du har erfart. Asy5 er etterfølgeren til Asy3 på samme måte som Pilot Sport 5 er det for 4’eren, med små forbedringer på det meste. Men det er kun 3’eren som er i stjernemerket utgave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...