Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 minutt siden, E.H.D skrev:

Hehe. Har fri, så kanskje en Stavangertur på onsdag hadde vært kult. 

Tar du med kameraet ditt så får du en klem! For du tar helt sykt freshe bilder :D

Skrevet
2 minutter siden, magneten skrev:

Tar du med kameraet ditt så får du en klem! For du tar helt sykt freshe bilder :D

Får pakka med meg det og alle linsene da. 😂

Skrevet
3 timer siden, magneten skrev:

@danskiii, skal du poste om treffet på Bimmers of Norway-gruppen på Facebook? Eller skal det bli et rent kosetreff? :D

Har ikke tenkt over det, lurte egentlig bare på å treffe forum folket men er jo bare å dele ut, the more the merryer! Kan legge ut en post når jeg kommer til Bergen, tar fjorline fra der og til Tananger kl 14.30 idag 👌

Skrevet

@magneten gidder du poste? Må ha litt skjønnhetssøvn så orker ikke komponere 😅 pluss dine skriveegenskaper er vel tross alt ett par hakk over mine

Skrevet
44 minutter siden, danskiii skrev:

@magneten gidder du poste? Må ha litt skjønnhetssøvn så orker ikke komponere 😅 pluss dine skriveegenskaper er vel tross alt ett par hakk over mine

Haha, da er det fyrt! :D

8BCF9C8D-FF77-4441-8897-B33305F174A2.thumb.png.c0236ff291521c26dd568b1dec3db351.png

Skrevet (endret)

Må takke jeg også for så mangen så kunne komme på så kort tid! Dette blir herved en gjenganger hver sommer ettersom det er hjem hver gladmat! #FMbmw18 (flymuseet bmw 2018)

Neste år blir jeg lengre selv også 😅

Setter da også opp til peoples choice med (liten) premie!

20180718_184109.jpg

20180718_184249.jpg

20180718_184135.jpg

20180718_184229.jpg

Endret av danskiii

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...