sydenfareren Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 Eg e me eg😊👌 danskiii, magneten og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 Moe er I Frankrike for øyeblikket. Så han har nok heller ikke anledning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 Om det passe komme eg muligens innom å myse danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 1 time siden, magneten skrev: @E.H.D @sydenfareren Hehe. Har fri, så kanskje en Stavangertur på onsdag hadde vært kult. Walkabout, danskiii og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 1 minutt siden, E.H.D skrev: Hehe. Har fri, så kanskje en Stavangertur på onsdag hadde vært kult. Tar du med kameraet ditt så får du en klem! For du tar helt sykt freshe bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 2 minutter siden, magneten skrev: Tar du med kameraet ditt så får du en klem! For du tar helt sykt freshe bilder Får pakka med meg det og alle linsene da. 😂 magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 Eg kjører for harde livet fra Narvik og heim, men rekker nok ikk Stavanger før tidligst torsdag:/ magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 16, 2018 Share Skrevet Juli 16, 2018 @danskiii, skal du poste om treffet på Bimmers of Norway-gruppen på Facebook? Eller skal det bli et rent kosetreff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2018 3 timer siden, magneten skrev: @danskiii, skal du poste om treffet på Bimmers of Norway-gruppen på Facebook? Eller skal det bli et rent kosetreff? Har ikke tenkt over det, lurte egentlig bare på å treffe forum folket men er jo bare å dele ut, the more the merryer! Kan legge ut en post når jeg kommer til Bergen, tar fjorline fra der og til Tananger kl 14.30 idag 👌 Walkabout og magneten reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 17, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2018 @magneten gidder du poste? Må ha litt skjønnhetssøvn så orker ikke komponere 😅 pluss dine skriveegenskaper er vel tross alt ett par hakk over mine magneten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magneten Skrevet Juli 17, 2018 Share Skrevet Juli 17, 2018 44 minutter siden, danskiii skrev: @magneten gidder du poste? Må ha litt skjønnhetssøvn så orker ikke komponere 😅 pluss dine skriveegenskaper er vel tross alt ett par hakk over mine Haha, da er det fyrt! danskiii reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 Takk for vel gjennomført treff i dag - mye fine biler og ikke minst mye hyggelige folk og god stemning Fikk ikke knipset så særlig med bilder, men så ut som det var flere andre som var flinkere enn meg på det Saltkjelen, magneten, papertiger og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 TAkker for flott treff ja😊 var knall😊 StigJ og Walkabout reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 18, 2018 Share Skrevet Juli 18, 2018 Walkabout, StigJ og magneten reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danskiii Skrevet Juli 18, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2018 (endret) Må takke jeg også for så mangen så kunne komme på så kort tid! Dette blir herved en gjenganger hver sommer ettersom det er hjem hver gladmat! #FMbmw18 (flymuseet bmw 2018) Neste år blir jeg lengre selv også 😅 Setter da også opp til peoples choice med (liten) premie! Endret Juli 19, 2018 av danskiii Walkabout, magneten, papertiger og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå