Proshift Skrevet Juli 9, 2018 Share Skrevet Juli 9, 2018 Slappe tall og ytelser de oppgir , 430 NM bare. Men leser kitet er visst underoppgitt, skal være benket til ca 230 hk i motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
666 Skrevet Juli 9, 2018 Share Skrevet Juli 9, 2018 Tror ikke dette kit er så stort, ingen bremser inkludert ser det ut for. • ECU • Kjøler • list • Klistremerke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 9, 2018 Share Skrevet Juli 9, 2018 Tydeligvis er MPPK endret på facelift modellene, og inkluderer oppgraderte bremsekomponenter. Hvis den stive prisen stemmer høres det ut som nye skiver og klosser? Kan nok lønne seg å vente til man må bytte skiver uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Makky123 Skrevet Juli 9, 2018 Share Skrevet Juli 9, 2018 4 timer siden, Chris A skrev: Bilen skal vel etter boken type godkjennes hos statens vegvesen etter tuning? Det finnes tüv papirer til MPPK, så å godkjenne tuningen skal ikke være noe problem Chris A reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
666 Skrevet Juli 9, 2018 Share Skrevet Juli 9, 2018 Dersom kit inneholder nye skiver, hva da med calipere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet Juli 13, 2018 Share Skrevet Juli 13, 2018 (endret) Til min bil som er en 14 modell, så fikk jeg pris på ca 13 lakser, og der var det ny ECU, intercooler og det berømte klistremerket edit: De anslo også 200hk, nm husker jeg ikke, men som en anne nevnte litt lenger opp så er det under det MPPK faktisk leverer. Endret Juli 13, 2018 av Clevion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11_2015 Skrevet Juli 22, 2018 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2018 Fikk tilbud om rett under 25 tusen fra Bilia, dette inkluderer bremseskifte foran. Ettersom jeg trolig må bytte bremser foran innen 5000 km (etter hva jeg kan forstå av serviceinfo på iDrive) så er kanskje ikke dette så gale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
F11_2015 Skrevet September 15, 2018 Forfatter Share Skrevet September 15, 2018 Da fikk jeg installert powerkitet, inkl noen skikkelig store bremser foran. Det er godt merkbar effektøkning, særlig i litt høyere hastigheter (forbikjøring på motorveien etc). Bilen virker nå mer «riktig» motorisert, uten at det er blitt noen sportsbil. ogee1, Marius2002 og Walkabout reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet September 15, 2018 Share Skrevet September 15, 2018 Snodig at MPPK krever bremsebytte foran, Hartge leverer 218 hk til denne modellen og det er TÜV-godkjent med originale bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå