Nytern Skrevet Mai 25 Forfatter Share Skrevet Mai 25 (endret) Kjøpt meg E90. De er rimelige nå! 320d (m47) med idrive, strøkent sportskinn og mye anna rart en fikk i disse. Gått 325k km. Litt værbitt, men prisen. Prisen var god! Kosta på'n 18x8" og 18x9" felger fra X1. Smækka på nye sommerhjul i dim 235/40r18 og 265/35r18. Overraskende god plass til hjul! Kjøpte egentlig E90 litt som en ventepølse mens jeg venta på en E46 325i. Det er vel ofte sånn, at når en drømmer om en spesifikk bil i lang tid, blir skuffelsen stor når en faktisk får sjå'n. Litt sånn var det her. Videre tenker jeg at disse rett og slett ikke går veldig godt. Kunne vært gøy prøve en 330i. Ellers! Nå har jeg hatt gleden av å eie E30, E36, E46, E90 og F30. F30 plasserer jeg nok på bunn blant disse. Hva angår 5-serie har jeg nå eid E28, E34, E39 og F10. Her setter jeg F10 høyest, men kun fordi E39 sliter så mye med rust. Ok! Nok fjas. Talas i 2025! 😃 Endret Mai 25 av Nytern Shattered, Larssoyl, Marius2002 og 10 andre reagerte på dette 13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 25 Share Skrevet Mai 25 Pen lampe. Nytern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mai 25 Forfatter Share Skrevet Mai 25 56 minutter siden, awt skrev: Pen lampe. Haha! Lysekrona? Må være såpass! Stemningslys når vinteren er lang og mørk! Klarer ikke å gjøre noe normalt. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mai 26 Share Skrevet Mai 26 Ja, kan se for meg den lyser opp tilværelsen. Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå