Designer Skrevet Oktober 30, 2018 Share Skrevet Oktober 30, 2018 Veldig flott bil og vel utført detailing jobb! Skjønner ikke at dere utstillere har hjertet til å ikke ha gjerde eller beskyttelse rundt på såpass befolket arrangement! 😮 Hadde sitti med konstant hjerteinfarkt Folk gjør så mye rart... systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet November 2, 2018 Forfatter Share Skrevet November 2, 2018 (endret) Oppdaterte listen for planer fremover i første innlegg, her er den også: ❌ Sote ruter❌ Sote frontlykter❌ Mørke sideblinklys❌ Baklykter med mørkt felt❌ Lakkere og montere CSL bakluke❌ Ny eksos❌ Få ferdig bagasjerommet❌ Luftunderstell eller lavere foran static❌ Alcantara ratt❌ Alcantara gir- og håndbrekkpose (Fins det Alcantara girpose til automat?)❌ Fikse og montere frontleppa❌ Sideskirt extensions Tanker/tips? Endret November 14, 2018 av systom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 2, 2018 Share Skrevet November 2, 2018 Så greie ut de planene M3 eksos ville jeg droppet på dieselbil, heller en større dobbelstuss på venstre siden. Typ 2x90mm eller noe. Og ja, man får tak i alcantara belg til automat også. Muligens ikke originalt, men får masse forskjellige i god kvalitet på nett. systom og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet November 2, 2018 Forfatter Share Skrevet November 2, 2018 2 minutter siden, Gabz skrev: Så greie ut de planene M3 eksos ville jeg droppet på dieselbil, heller en større dobbelstuss på venstre siden. Typ 2x90mm eller noe. Og ja, man får tak i alcantara belg til automat også. Muligens ikke originalt, men får masse forskjellige i god kvalitet på nett. Veldig usikker på hva jeg skal gå for, men heller mer og mer i mot dobbelstuss på venstre side. Når det gjelder alcantara til automat, har jeg liksom ikke funnet noe på Ebay enda.. Mulig jeg er jævlig dårlig til å lete da😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anz Skrevet November 8, 2018 Share Skrevet November 8, 2018 Nydelig bil! Hvordan har du montert angel eyes? Har du kjøpt ferdige lykter eller har du hatt lyktene dine i steikovnen for å løsne på "haloene"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet November 10, 2018 Forfatter Share Skrevet November 10, 2018 På 8.11.2018 den 16.50, anz skrev: Nydelig bil! Hvordan har du montert angel eyes? Har du kjøpt ferdige lykter eller har du hatt lyktene dine i steikovnen for å løsne på "haloene"? Takk! De var montert når jeg kjøpte bilen, mulig @turbojugen kan svare på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet November 13, 2018 Forfatter Share Skrevet November 13, 2018 Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå for luftunderstell, eller kjøre static neste sessong og. Om jeg skal kjøre luftunderstell blir det billig, type bag på coilovers og manuell enkel styring. Om jeg skal kjøre static, forblir jeg på Supersport og mulig litt lavere foran. Gi meg gjerne dine tanker, da jeg sliter med å bestemme meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet November 13, 2018 Share Skrevet November 13, 2018 (endret) 1 time siden, systom skrev: Klarer ikke bestemme meg for om jeg skal gå for luftunderstell, eller kjøre static neste sessong og. Om jeg skal kjøre luftunderstell blir det billig, type bag på coilovers og manuell enkel styring. Om jeg skal kjøre static, forblir jeg på Supersport og mulig litt lavere foran. Gi meg gjerne dine tanker, da jeg sliter med å bestemme meg Litt både og, sliter selv med det samme forsåvidt, bare at pr. nå har jeg KW V2 og skulle jeg hatt luft hadde jeg gått for noe fra Bagriders med app styring, men da kommer det på 45 laks, noe som er uaktuelt. Det jeg stusser litt på ved billig luftsenk er, hvor god kvalitet er det på belger og slikt? Hvis belg kvaliteten er dårlig, kommer det nok til å god noen og da blir billig fort dyrt. 😮 Til gjengjeld har jeg null erfaring med luft, hverken mtp. drift eller glede. Men av det lille jeg nå har opplevd med en kompis sin A6 med org. luft så er det jo utrolig praktisk å ha mulighetene til å justere ved et tastetrykk. Endret November 13, 2018 av Designer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet November 14, 2018 Forfatter Share Skrevet November 14, 2018 15 timer siden, Designer skrev: Litt både og, sliter selv med det samme forsåvidt, bare at pr. nå har jeg KW V2 og skulle jeg hatt luft hadde jeg gått for noe fra Bagriders med app styring, men da kommer det på 45 laks, noe som er uaktuelt. Det jeg stusser litt på ved billig luftsenk er, hvor god kvalitet er det på belger og slikt? Hvis belg kvaliteten er dårlig, kommer det nok til å god noen og da blir billig fort dyrt. 😮 Til gjengjeld har jeg null erfaring med luft, hverken mtp. drift eller glede. Men av det lille jeg nå har opplevd med en kompis sin A6 med org. luft så er det jo utrolig praktisk å ha mulighetene til å justere ved et tastetrykk. Har hatt fancy luft før, og vil prøve å se om de billige variantene er like greie. Jeg tenker at jeg bruker bilen såppas lite, at jeg ikke har lyst til å koste på airlift til alt for masse laken. Jeg har snakket med ett par som har/har hatt billig luftsenk (Air-ride system.pl), og har ikke fått delt dårlige erfaringer av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet November 14, 2018 Share Skrevet November 14, 2018 12 minutter siden, systom skrev: Har hatt fancy luft før, og vil prøve å se om de billige variantene er like greie. Jeg tenker at jeg bruker bilen såppas lite, at jeg ikke har lyst til å koste på airlift til alt for masse laken. Jeg har snakket med ett par som har/har hatt billig luftsenk (Air-ride system.pl), og har ikke fått delt dårlige erfaringer av de. Da er det forståelig og når de dårlige settene fungere greit så er det vel kanskje bare å slå til. Men ville nok gjort en vurdering av hva du ønsker å koste på med bilen og om da luft er verdt det, kontra å evt. gjøre andre ting med bilen. Koster jo litt det billige settet å. Sett at du kun bruker den på treff? Så gjør jo luft det utrolig lettvint med å komme seg inn i haller, etc... systom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet November 14, 2018 Forfatter Share Skrevet November 14, 2018 20 minutter siden, Designer skrev: Da er det forståelig og når de dårlige settene fungere greit så er det vel kanskje bare å slå til. Men ville nok gjort en vurdering av hva du ønsker å koste på med bilen og om da luft er verdt det, kontra å evt. gjøre andre ting med bilen. Koster jo litt det billige settet å. Sett at du kun bruker den på treff? Så gjør jo luft det utrolig lettvint med å komme seg inn i haller, etc... Tenker jeg eventuelt kjøper nye belger fra airride-system.pl og kjøper brukt styring her til lands om jeg går for luft. Veldig kjekt med luft ja, ihvertfall når man bor på en plass med verdens dårligste veier rundt seg😂 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet November 14, 2018 Forfatter Share Skrevet November 14, 2018 En liten filmsnutt fra OMS video-1541011102.mp4 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systomen Skrevet November 17, 2018 Share Skrevet November 17, 2018 Prøvemonterte CSL luka i dag, for å sjekke litt passform osv. Passformen var overraskende bra, har hørt en del skrekkhistorier om disse lukene fra GS. Lakk next👌 Har også bestilt sideskjørt extensions. anz, fxslin og Designer reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 18, 2018 Share Skrevet November 18, 2018 Så bra ut den, ja systomen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
systom Skrevet November 22, 2018 Forfatter Share Skrevet November 22, 2018 Da var styring til luftsenk i orden, hentes etter helga. Bare å bestille belger når desemberlønna kommer nå 😅 Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå