fupsaker Skrevet August 14, 2018 Share Skrevet August 14, 2018 Annonse: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=126640225 Kan diskutere litt pris med medlemmer herfra. Kan leases og kjøpes. Bilen er som dere her inne vet støyisolert i dører hos @Nautiluz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 3, 2018 Forfatter Share Skrevet September 3, 2018 Ingen? Prisen kan diskuteres med medlemmer herfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mittelfahrer Skrevet September 7, 2018 Share Skrevet September 7, 2018 solgte en 16 modell med alt utstyr som hadde gått 77 nå nylig for 525. tror nok denne er vel friskt priset. lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 7, 2018 Forfatter Share Skrevet September 7, 2018 10 minutter siden, Mittelfahrer skrev: solgte en 16 modell med alt utstyr som hadde gått 77 nå nylig for 525. tror nok denne er vel friskt priset. lykke til med salg. Jeg har ikke sagt prisen ikke kan diskuteres, men denne er unik med webasto og antakelig verdt endel mer. Foreslått pris hos forhandler er 670k, jeg tror ikke det er reelt, kanskje 640-650k. Men takk for lykkeønskningene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mittelfahrer Skrevet September 7, 2018 Share Skrevet September 7, 2018 denne er verdt endel mer enn den jeg solgte pga 1 år nyere og mye lavere km ja. tror 600-650 et sted. nå kommer nye 3-serie straks og, det hjelper ikke. solgte akkurat en B3 selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 7, 2018 Forfatter Share Skrevet September 7, 2018 16 minutter siden, Mittelfahrer skrev: denne er verdt endel mer enn den jeg solgte pga 1 år nyere og mye lavere km ja. tror 600-650 et sted. nå kommer nye 3-serie straks og, det hjelper ikke. solgte akkurat en B3 selv. Hva gikk B3 for tilslutt? Så den endte hos annen forhandler? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mittelfahrer Skrevet September 7, 2018 Share Skrevet September 7, 2018 vet ikke, men fornøyd med det jeg satt igjen med annonsert for 599 og solgt. fupsaker reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet September 7, 2018 Share Skrevet September 7, 2018 Tydelig at jeg ikke følger med i tiden. Overrasket over at en 330i har 2.0L motor.🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 7, 2018 Forfatter Share Skrevet September 7, 2018 59 minutter siden, M-Tech skrev: Tydelig at jeg ikke følger med i tiden. Overrasket over at en 330i har 2.0L motor.🤔 Hehe, det er synd, men slik er det blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet September 29, 2019 Forfatter Share Skrevet September 29, 2019 Noen interesserte? Pris kan selvfølgelig diskuteres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 3, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2019 Noen som vil komme med noen tips? Eventuelt forslag/bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 5, 2019 Forfatter Share Skrevet November 5, 2019 Er det ingen som kunne tenke seg dette smykket? Er jo åpen for en prisdiskusjon med rett kjøper. Evopower reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet November 5, 2019 Share Skrevet November 5, 2019 Markedet er vel som eiendom, labert om dagen. Privatsalg av bil er nok en liten hodepine om dagen, hva med innbytte der du kjøpte nybilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 5, 2019 Share Skrevet November 5, 2019 Ikke det at bilen ikke er verdt prisen, men som nevnt er det ingen som kjøper noe om dagen. Vi selger et hus som det er ingen som kommer på visning til. Slik er det framover.. Om markedet skal få bestemme, så vil jeg tro at den bilen du selger, går lett for 440-460.000 kr. Du ligger i en prisklasse hvor biler som M3 og M550xd også er, og mange kjøpere velger nok disse. Walkabout reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet November 7, 2019 Forfatter Share Skrevet November 7, 2019 På 5.11.2019 den 16.42, Ron Jeremy skrev: Markedet er vel som eiendom, labert om dagen. Privatsalg av bil er nok en liten hodepine om dagen, hva med innbytte der du kjøpte nybilen? Bilen er egentlig leasing, men jeg vil helst kvitte meg med den før det. Også fordi vi venter på en e-Tron 50 (som det selvfølgelig er usikker levering på. 😛 ). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå