Gå til innhold

2017 330i xDrive F31 selges


Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
10 minutter siden, Mittelfahrer skrev:

solgte en 16 modell med alt utstyr som hadde gått 77 nå nylig for 525. 

tror nok denne er vel friskt priset.

lykke til med salg.

Jeg har ikke sagt prisen ikke kan diskuteres, men denne er unik med webasto og antakelig verdt endel mer. Foreslått pris hos forhandler er 670k, jeg tror ikke det er reelt, kanskje 640-650k. Men takk for lykkeønskningene. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Mittelfahrer skrev:

denne er verdt endel mer enn den jeg solgte pga 1 år nyere og mye lavere km ja. tror 600-650 et sted. nå kommer  nye 3-serie straks og, det hjelper ikke. solgte akkurat en B3 selv.  

Hva gikk B3 for tilslutt? Så den endte hos annen forhandler? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Ikke det at bilen ikke er verdt prisen, men som nevnt er det ingen som kjøper noe om dagen. Vi selger et hus som det er ingen som kommer på visning til. Slik er det framover..

Om markedet skal få bestemme, så vil jeg tro at den bilen du selger, går lett for 440-460.000 kr. Du ligger i en prisklasse hvor biler som M3 og M550xd også er, og mange kjøpere velger nok disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2019 den 16.42, Ron Jeremy skrev:

Markedet er vel som eiendom, labert om dagen. Privatsalg av bil er nok en liten hodepine om dagen, hva med innbytte der du kjøpte nybilen?

Bilen er egentlig leasing, men jeg vil helst kvitte meg med den før det. Også fordi vi venter på en e-Tron 50 (som det selvfølgelig er usikker levering på. 😛 ). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...