Gå til innhold

Min 2016 118i


Krisfje
 Share

Anbefalte innlegg

Får vel lage en liten tråd på bilen min. Er som overskriften sier en 2016 118i. Mye utstyr, automat, sportsseter i skinn, navi, M-pakke innvendig og utvendig. Veldig fornøyd med bilen. Hadde en 2010 116d manuell før, så overgangen har vært stor på alle måter. Utrolig fornøyd med både motor og girkasse!  

 

Jeg driver med detailing på hobbybasis, så den blir godt passet på. 

Øverste bildet er fra jeg hentet den i fjor hos Bilia Skøyen! Min 2. bil jeg har kjøpt hos dem, strøken service og oppfølging 👍

 

Har byttet til M140i-bakpotte, ny diffusor bak. Catless Supersprint downpipe er også satt på, så nå bråker den - ja, mye 😅 Småting som karbon-speil, sort grill ble gjort raskt etter at jeg fikk den. 

Kjøpte nye 19" TSW hjul med de nye Michelin Pilot Sport 4s dekkene, superfornøyd! Neste blir vel soting av ruter tenker jeg. Slenger med et bilde av E87'n også. 

20170922_172728.jpg

20171014_142754.jpg

20171125_150152.jpg

20180207_170758.jpg

20180406_164046.jpg

20180521_162327.jpg

20180613_202304.jpg

20180530_204117.jpg

20170923_152830.jpg

20170810_142558.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, fjerne skiltrammen foran? 😛

Hadde en slik som lånebil fra BMW fra i går til i dag, og det var en utrolig morsom bil. Ble overrasket over hvor sprek den faktisk var!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, awt skrev:

Tja, fjerne skiltrammen foran? 😛

Hadde en slik som lånebil fra BMW fra i går til i dag, og det var en utrolig morsom bil. Ble overrasket over hvor sprek den faktisk var!

Det er faktisk på agendaen! Den er forholdsvis sprek ja, sykt god å kjøre med disse hjulene..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kul bil! Hadde en F20 116i M sport pre-LCI (er vel samme som 118i LCI?) i 3 år, beste 3 årene i livet mitt! Neida, men var en uhyre morsom bil som jeg savner ennå. Leken, lettkjørt og utrolig god balanse gjorde det også til en god vinterbil i mine øyne. 

Moderat senk? Så ut som det var en tanke mye luft med 19” :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, papertiger skrev:

Kul bil! Hadde en F20 116i M sport pre-LCI (er vel samme som 118i LCI?) i 3 år, beste 3 årene i livet mitt! Neida, men var en uhyre morsom bil som jeg savner ennå. Leken, lettkjørt og utrolig god balanse gjorde det også til en god vinterbil i mine øyne. 

Moderat senk? Så ut som det var en tanke mye luft med 19” :) 

Takk, helt enig at den er kul hehe. På E87n hadde jeg piggdekk og stod aldri fast på de 5 årene jeg hadde den. Første vinter med F20 og piggfritt endte med 2 fastkjøringer 😅 Men gud så mye morsommere det er med piggfritt, disse bilene er jo laget for drifting. Tenker litt på senk, men er redd den skal bli ubrukelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, Gabz skrev:

Fin denne! Hvordan synes du den føles sammenlignet med E87? Og sleng ut et lydklipp med nye eksosen da vel :)

Superfornøyd :)Den føles større på en litt rar måte, vanskelig å forklare.. mer stødig. Alt var litt mer mekanisk med E87, F20 føles som en MYE nyere bil. Er overrasket over hvor sprek den er, alt er relativt men denne gruser E87n. Skal se om jeg får mekket et lydklipp ila. dagen, er litt vanskelig med all den vinden i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du M sport understellet? Hadde det på F20’en vår, følte ikke behovet for noe mer der, men moderate fjører som Eibach eller AC Schnitzer gjør seg ikke bort. Har min andre BMW med senk nå, fungerer utmerket om vinteren også, selv på vestlandsveier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, papertiger skrev:

Har du M sport understellet? Hadde det på F20’en vår, følte ikke behovet for noe mer der, men moderate fjører som Eibach eller AC Schnitzer gjør seg ikke bort. Har min andre BMW med senk nå, fungerer utmerket om vinteren også, selv på vestlandsveier :)

Jepp, har det understellet 😊 Får høre med kompisene mine hos BMW om de har noen gode tips også 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...