mudbug Skrevet Oktober 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2019 Det er tid med ny kartsoppdatering 2020-1. ogee1, fupsaker og papertiger reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 3, 2019 Share Skrevet Oktober 3, 2019 Ah, den må jeg få meg. Mine 2019-2 kart har begynt å tulle, kartet fryser når jeg zoomer ut mer enn 1 km 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fupsaker Skrevet Oktober 4, 2019 Share Skrevet Oktober 4, 2019 Jeg får bare EVO-V3. Men jeg oppdaterer like fullt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet Oktober 4, 2019 Share Skrevet Oktober 4, 2019 @mudbug hvor fikk du tak i kart? Ebay? Jeg har allerede life time FSC code for min, så trenger bare kartene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 7, 2020 Forfatter Share Skrevet November 7, 2020 On 8/11/2019 at 12:42 AM, Marius2002 said: Enig med @Otis lakk/farge du brukte? Hei, det er Foiliatec Prestige Gold Metallic. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet November 7, 2020 Forfatter Share Skrevet November 7, 2020 2 minutes ago, mudbug said: Idag har jeg montert trim grill. Ser ikke verst :). Walkabout, papertiger og Ron Jeremy reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå