Eivind320x Skrevet September 2, 2018 Share Skrevet September 2, 2018 Noen som vet hvordan skiltgjenkjenninga er bygget opp? Har kjøpt en 11/15 bygget F31 LCI med skiltgjenkjenning. Påtur fra Bergen til Tromsø fikk jeg opp litt forskjellig. 90km/t i en 80 sone osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 2, 2018 Share Skrevet September 2, 2018 KAFAS kameraet og kartverket samarbeider, så hvis den viser feil er det greit å starte med å oppdatere navien. Marius2002 og Netlandet reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet September 2, 2018 Forfatter Share Skrevet September 2, 2018 Takk, var det jeg hadde mistanke om. Da jeg nærmet meg hjemlige trakter stemte differansen med hva som hadde vært der tidligere. Bilen sier at kart oppdatering er bestilt til 28.02.2019, mens appen sier at kart bare er bestilt. Hvordan finner jeg ut jeg har en aktiv kart avtale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 2, 2018 Share Skrevet September 2, 2018 https://www.bmw-connecteddrive.no/app/index.html#/portal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet September 2, 2018 Forfatter Share Skrevet September 2, 2018 41 minutter siden, lagunilla skrev: https://www.bmw-connecteddrive.no/app/index.html#/portal Sto desverre ikke noe mer matnyttig på den siden heller. Kun at kartet er bestilt. Står at jeg må laste ned BMW update manager, men denne finner jeg heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 3, 2018 Share Skrevet September 3, 2018 5 timer siden, Eivind320x skrev: Sto desverre ikke noe mer matnyttig på den siden heller. Kun at kartet er bestilt. Står at jeg må laste ned BMW update manager, men denne finner jeg heller ikke. Hva er reg.nr på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet September 3, 2018 Forfatter Share Skrevet September 3, 2018 BT38796 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 3, 2018 Share Skrevet September 3, 2018 (endret) 32 minutter siden, Eivind320x skrev: BT38796 Du har gratis oppdatering. Ligger 2 åpen aksjon på bilen. Ene er bytte av egr-kjøler og den andre er EGR ventil og programmering, så forhandler kan jo bare legge inn nytt kart samtidig? Endret September 3, 2018 av lagunilla Marius2002, ///M-ini95, gallay og 4 andre reagerte på dette 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivind320x Skrevet September 3, 2018 Forfatter Share Skrevet September 3, 2018 10 timer siden, lagunilla skrev: Du har gratis oppdatering. Ligger 2 åpen aksjon på bilen. Ene er bytte av egr-kjøler og den andre er EGR ventil og programmering, så forhandler kan jo bare legge inn nytt kart samtidig? Takk @lagunilla, stakk innom Sulland og fikk kjapp innføring i hvordan jeg lastet ned kartet. Det ville være enklere for meg å laste det inn, enn at de gjorde det, noe som er helt OK, nå som jeg vet hvordan det gjøres. Bilen har time den 18. September for hovedservice og bytte av EGR-kjøler samt programmering. Han jeg kjøpte bilen av mente EGR ventilen var byttet, men Sulland kunne sjekke det. lagunilla reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet September 3, 2018 Share Skrevet September 3, 2018 @lagunilla Helt fantastisk at du både har tilgang til slikt som over her og orker å sjekke opp og hjelpe folk her inne, du er en stor ressurs for forumet Big ups! mcbanan, ogee1, BimmerFan! og 6 andre reagerte på dette 9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet September 3, 2018 Share Skrevet September 3, 2018 3 timer siden, Marius2002 skrev: @lagunilla Helt fantastisk at du både har tilgang til slikt som over her og orker å sjekke opp og hjelpe folk her inne, du er en stor ressurs for forumet Big ups! ! ❤️ Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå