Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
Skrevet

Bremser kommet i hus,, er til E60 så må nok rekne m litt maskinering for å få det til å passe 🙈😅

356 framme og 330 bak

39CB4B21-7FE0-41AE-A7A6-800BBD51592F.jpeg

4AF8506F-906C-4E67-B7DA-4A748A5EB53E.jpeg

EA2CC899-F2DF-491A-80B0-1DF30E10C14E.jpeg

D6049328-E536-4298-9479-CE3FA75BEFA3.jpeg

FF916081-EA92-421B-89BE-BE6AD8F8AE94.jpeg

163D830D-1154-48A9-AE4B-76EFF1A0E264.jpeg

1DE1C4DA-1FEB-47E6-A0BB-C6FBBF687339.jpeg

7FD4A7C6-723C-444A-9018-67BE0957EE63.jpeg

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Skrevet
8 hours ago, Gabz said:

Ser bra ut! Er det K-Sport skiver også?

Takker👌 Ja er k-sport skiver også, men som du ser på bilder blir det litt maskinering på skiver fremme.

Skrevet

Er ikkje tilfeldig vis noen her inne som har erfaringer med bruk av dct kasse, tenker da på retro fit 😊 Veit maxxecu tilbyr programvare..

Skrevet

Har sett litt på de standalone controllerne, og de gir ikke mening i det hele tatt. Kassa er også tung med stor t, og begrenset hva den tåler.

Kan du derimot beholde original styring av den, og ikke overskrider momentgrenser for mye ville jeg vært langt mer positiv. 

Skrevet
20 hours ago, TRF said:

Har sett litt på de standalone controllerne, og de gir ikke mening i det hele tatt. Kassa er også tung med stor t, og begrenset hva den tåler.

Kan du derimot beholde original styring av den, og ikke overskrider momentgrenser for mye ville jeg vært langt mer positiv. 

Du veit ikkje ca vekt på d vel? :)

Ser det fort kan bli bra dyrt og, gidder ikkje velge ei sånn løysing uten det er erfaringer der ute. leser kassene skal kunne tole opp mot 800nm men ?

Skrevet

Husker ikke i farten, men når jeg så på dette så konkluderte jeg med at den var veldig tung (typ dobbel vekt av manuell?), og at det ikke ville holder til mitt bruk (noe over 800).

Svindyrt å oppgradere clutchpakker. Men viktigst av alt, den "styringa" enkelte svensker og nederlendere har brukt blir noe komisk. De går forbi kassas styreenhet og kobler seg rett på solenoider såvidtjeg kan se. Det er også sånn den oppfører seg under bruk. Og da forsvinner jo store deler av poenger spør du meg (da du ønsker tilpassing av turtall, moment, og opp/ned ramping).

  • 4 weeks later...
Skrevet
On 7/14/2019 at 1:41 PM, TRF said:

Husker ikke i farten, men når jeg så på dette så konkluderte jeg med at den var veldig tung (typ dobbel vekt av manuell?), og at det ikke ville holder til mitt bruk (noe over 800).

Svindyrt å oppgradere clutchpakker. Men viktigst av alt, den "styringa" enkelte svensker og nederlendere har brukt blir noe komisk. De går forbi kassas styreenhet og kobler seg rett på solenoider såvidtjeg kan se. Det er også sånn den oppfører seg under bruk. Og da forsvinner jo store deler av poenger spør du meg (da du ønsker tilpassing av turtall, moment, og opp/ned ramping).

Enig der, er ikkje noen som har sjekket ut løysinga som maxecu kommer med?

  • 3 weeks later...
Skrevet (endret)

Morsomt å se frem gangen.  Et tips, du må dreie av de alu foringene på brygga bak. Få den så langt opp i gulvet som mulig. Må lage plass oppi i karosseoet også. Så lager du exentiske fôringer til diffen. Da får du meget rette drivaksler. 

De kjører også eksentriske unibols ute på spindel bak.  

 

Endret av M3 Yngve

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...