Mortenej Skrevet Juli 7 Forfatter Skrevet Juli 7 1 hour ago, Ingvaldsen said: sikker på at ikke setebelte må være på for at de skal fungere ? er slik på andre bmw med elektriske støtte bak Takker tenkte jeg ikke på. Derfor det stod en liten ledning på beltefestet Var redd ei stund at ikke noe bake virka, men fant ut at i motsettning til framstolene måtte tenning være på for å justere baksetene.
Mortenej Skrevet Juli 7 Forfatter Skrevet Juli 7 (endret) 12 minutes ago, Olaandref said: Fikk du ordnet deg med transport på 750? 🙂 Ja, ser slik ut Venter på endelig avklaring, om du har forslag så tar jeg gjerne imot så har jeg evnt en backup E jo for tung til å hive bakp I4'n ellers hadde jeg fått fiksa på egenhånd. Endret Juli 7 av Mortenej
Olaandref Skrevet Juli 7 Skrevet Juli 7 Magnus Karlsen, han fraktet motor for meg, men tar en del biler og, veldig ok, både pris, frakten i seg selv, og kommunikasjon 🙂 sveigis og Mortenej reagerte på dette 2
sveigis Skrevet Juli 8 Skrevet Juli 8 Ja du har mange baller i luften her nå Morten og skjønner at e32 ikke er første valg nå 😊 Plutselig er du igang med den men viktig å komme seg i mål med flytting .😊
Rune-K Skrevet Juli 9 Skrevet Juli 9 På 7.7.2025 den 13.34, Mortenej skrev: Takker tenkte jeg ikke på. Derfor det stod en liten ledning på beltefestet Var redd ei stund at ikke noe bake virka, men fant ut at i motsettning til framstolene måtte tenning være på for å justere baksetene. Så vidt jeg husker skal de bakre nakkestøttene gå helt ned når du løsner beltelåsen. Når jeg monterte baksetene så fant jeg fort ut at det er nesten umulig og få de lange piggene på riktig plass uten og være to mann. Den baksete konstruksjonen er noe ordentlig leamikk og gjør du det ikke i nøyaktig riktig rekkefølge blir det bare rot. Tror ikke det var den mest populære arbeidsstasjonene og ha i Dingolfing på sent 80 tall.
Mortenej Skrevet Juli 9 Forfatter Skrevet Juli 9 Gode tips Rune. Ja var noe leaning å få dette sammen. Fant forsåvidt en grei måte å ta ut sittepute for å komme til undersetet, men nakkestøtta og posisjonering av denne ned i ryggen var kilen. Blir spennende å komme seg vestover igjen å se om teorien rundt setebelte stemmer Ligger mye kunnskap i forumet her! Så takker for innspill.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå