Ingvaldsen Skrevet Juli 6, 2019 Share Skrevet Juli 6, 2019 kommer sikkert fra noen som kjøper ta tecnix og for venter at det er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 6, 2019 Share Skrevet Juli 6, 2019 Norsk nettbutikk konkurrent tenker jeg BjornarHS og Ingvaldsen reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Medlem Skrevet Juli 16, 2019 Share Skrevet Juli 16, 2019 Jeg er ikke nettbutikk konkurrent, jeg er en privat person som kjøpte støtdemper fra billige-senkesett.no. 2 års garanti og reklamasjon rett gjelder ikke som det står på reklamme. Opplevd mye dårlig service med billige-senkesett.no Når jeg leser disse vilkårene, vil jeg tro at jeg sannsynligvis ikke får pengene tilbake for dårlig varer som de sendet til meg.. Men advokat jobber med saken. Det som ser billig og bra ut, kan ofte bli dårlig og dyrt. Billige-senkesett.no anbefaler jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juli 17, 2019 Share Skrevet Juli 17, 2019 Her var det så mye rør at selv om det skulle være et godt poeng så forsvinner det liksom. Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Juli 17, 2019 Share Skrevet Juli 17, 2019 21 timer siden, Medlem skrev: Jeg er en privat person som kjøpte støtdemper fra billige-senkesett.no. Billige-senkesett.no selger senkesett fra flere ulike leverandører. Ikke bare "støtdemper". Å skrive "kjøpte støtdemper" sier oss veldig lite, og jeg tviler i grunn på at det du sier er reelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå