Gå til innhold

BMW E39 520iAT facelift tvilling prosjekt


Turbo-HF
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn, da er batteriet og manglende deler festet skikkelig, i originalt henhold, formotstanden til viften som nylig ble skiftet og de andre servicedelene er innført i serviceheftet, ordnet "ny" brukt spylervæske ekspansjonstank og pumpe til lyktespylerne montert,  vasket og kontrollert lyktene, inkludert skiltlysene, og det samme med dekslet i kupéen som var løst og i hanskerommet. Kuttet AUX Dension kabel som jeg ikke vil bruke, likevel, samt solgt noen andre deler og ting idag, pluss levert varer direkte til kunde.. Koselig! :D Dermed satser jeg på at alt er i orden og i henhold til kontroll imorgen! :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutes ago, Fredrik 90 said:

Jeg får sånn gode flashbacks tilbake til årene 2008-2010 når jeg hadde en slik facelift E39 520i. Min var riktig nok en sedan, men mye er likt. Flott biler, super komfort 😀

Neste gang jeg er i Oslo så må jeg komme innom å se 👍

Tusen takk for det, Fredrik, så hyggelig! :D Hjertelig velkommen skal du være! :D❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, deilig, da er dørstopperen til venstre bakdør reparert, indre og ytre endeledd skiftet, samtidig med casterstaget, på venstre side foran, mens og siden bilen likevel var på bukken, så da er den vist og godkjent, og dermed gjenstår bare firehjulskontroll imorgen,! :D Herlig når 2 nye år på veien er sikret! :D❤️

Endret av Turbo-HF
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...