Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har montert ledlys bak grillen og er veldig fornøyd med utseende og lyset dette gir.  Etter å ha søkt i forumet skal en fungerende styrestrøm

til disse lysene hentes fra gul/rød ledning som går inn i hovedlyktene på begge sider. Disse er til fjernlysklaffen og skal fungere som styrestrøm til et rele.

Men det er steike trangt å komme til. Tenkte å nappe ut kontakten til hovedlysene for å få ledningene litt frem, men jeg klarer ikke å få kontakten løs.

Ser en og annen E70 med lys i grillen så noen må ha gjort dette.  Trenger et tips slik at jeg kan koble lysene ferdig.

Konstantstrøm er veldig greit å ta fra dynamoen og ikke koble noe ledninger på ladekontakten.

• 2 years later...
Skrevet

På E60 kan man løsne skruene som holder lykta på plass for å få dyttet den fram et par cm, da går det lettere å koble av pluggene. Mulig du kan det på X5en også? Merk evt. opp med tusj på forhånd, så du plasserer den likt tilbake for å ikke endre lysbildet.

Skrevet

Kommer man ikke til ledningen/e så må man jo løsne eller ta ut lykta slik at man kommer til ;) ..kan også  løsne litt på fanger på siden av lykta om en ikke klarer å skyve frem som nevnt over.

Skrevet

Jeg gjorde nettopp jobben på min egen e70, tok av kontakten på førerside lykt. Det er ikke så vanskelig å komme til, synes nå jeg. Stappa vel venstre arm nedi der, og må klipe ganske hardt på utløser for å få av kontakten, mens man rikler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...