Evopower Skrevet Januar 23, 2019 Share Skrevet Januar 23, 2019 Kan denne passe? https://gasolin.no/ventilfj-rklemme-1.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollo Skrevet Januar 23, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2019 Kan være en mulighet om fjærskålen passer til 25 mm eller 30 mm pressadapter.. Er ikke hjemme akkurat nå, så jeg må nok måle diameter på fjærskålen når jeg kommer hjem Takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rollo Skrevet Februar 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2019 Er det mulig å løfte motoren såpass høyt at jeg kan få lirket ut bunnpannen uten å ta ned traversen? Toppen er av og jeg kan se at det er hvertfall 10cm plass opp mot torpedoveggen. Om jeg må ta ned traversen, hva med styringen som ligger rett under bunnpannen? Noen lur fremgangsmåte på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Februar 7, 2019 Share Skrevet Februar 7, 2019 5 timer siden, rollo skrev: Er det mulig å løfte motoren såpass høyt at jeg kan få lirket ut bunnpannen uten å ta ned traversen? Toppen er av og jeg kan se at det er hvertfall 10cm plass opp mot torpedoveggen. Om jeg må ta ned traversen, hva med styringen som ligger rett under bunnpannen? Noen lur fremgangsmåte på dette? På E91en min måtte jeg senke travers og heise motor får å få ut bunnpanne. For meg var der 2 stk 10mm muttrer på siden av hvert motorfeste som lurte meg litt. Men ellers en grei skuring. Høye jekker er et must😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå