gnmfr Skrevet Januar 17, 2019 Share Skrevet Januar 17, 2019 Har ikke vært veldig aktiv på bimmers di siste årene, å trodde helt ærlig at Facebook hadde overtatt alt, men logget på her om dagen å ser jo at det faktisk er bra med folk her inne ennå😊👍 Har hatt div bmwer siden jeg fikk lappen, første bimmern var en 318is (turbo🤣) coupe å drømmen var jo da selvfølgelig egentlig en m3. Begynte å leke med den gamle drømmen igjen i fjor vinter, så når det da dukket opp en til salgs rett i nærheten dro vi å kikker på den å dagen etterpå fikk vi lusket den hjem på sommerdekk😝👍 Så over til bilen, opprinnelig en 320 men bygd opp av SSP i 2010 da også godkjent med 3,2 Det som da var gjort med bilen: Alpha n Supersprint eksos Carbon boks Lexus baklykter............ BBS LM replica 8,5/9,5 x 19 235/265 Grovt valsede hjulbuer Full m tech utvendig(desverre har den rieger skjøter) Bilstein b12 K sport 330mm? +polyforinger å det som er å få tak i av stabstag Bilder ved henting fxslin, vegard89, bimmerfun og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Januar 17, 2019 Share Skrevet Januar 17, 2019 Trist at aktiviteten har gått drastisk ned på prosjektene her inne på Bimmers. Facebook gruppene er forferdelige i mine øyne.. Ser meget fin ut bilen! Bare få byttet ut lyktene så blir den enda bedre Personlig hadde bakluken røket på Finn, men er mange som liker csl luken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Januar 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2019 Forrige eier har vært knall flink med bilen virker det som, men når jeg kjøpte den var det noe småtterier som måtte ordnes: bremseslanger, varmeapparat, kjølevæskelekasje og vindusheis. Sveiv også greit gjenom EU kontrollen Ville ha et litt annet stuk på bilen så satte på originale baklykter, fjernet alt av SSP merker å m dekaler å satte på noen gt splittere, sånn så den ut nesten hele sommeren😃 bimmerfun reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Januar 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2019 3 minutter siden, bimmerfun skrev: Trist at aktiviteten har gått drastisk ned på prosjektene her inne på Bimmers. Facebook gruppene er forferdelige i mine øyne.. Ser meget fin ut bilen! Bare få byttet ut lyktene så blir den enda bedre Personlig hadde bakluken røket på Finn, men er mange som liker csl luken Ja litt synd det der, baklykter er byttet men Csl luka er liksom fra min '' tid'' så den blir nok beholdt😝👍 men delte meninger om den ja😅 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Januar 17, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2019 Slutten av sesongen kom felgene jeg hadde bestilt🎁😋 kopihjul men, Esr sr04 9,5/10,5 x 18 et22bak å et12 foran(1cm spacer) kjører med 225,35 å 245,35 på disse, bilen ble også justert ned 2,5cm bak å 1,5cm foran, subber ikke ved aktiv kjøring(bare det ikke er folk baki🐒) BjornarHS, steine1989 og vegard89 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerfun Skrevet Januar 17, 2019 Share Skrevet Januar 17, 2019 Perfekt! Ser frisk og fin ut! Utrolig hva originale baklykter gjør også Esr har mye kule kopi felger, funker bra å ha slike siden det ikke er allemanns eie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Januar 18, 2019 Share Skrevet Januar 18, 2019 Flott bil, de felgene satt jo skambra. gnmfr reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Januar 18, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2019 7 timer siden, bimmerfun skrev: Perfekt! Ser frisk og fin ut! Utrolig hva originale baklykter gjør også Esr har mye kule kopi felger, funker bra å ha slike siden det ikke er allemanns eie Ja synes det ble knall, kommer jo flere å flere med esr felger men har ikke sett di i gunmetal grey før værtfall😃👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Januar 19, 2019 Share Skrevet Januar 19, 2019 Veldig pen den her Men originale frontlykter er absolutt et must i mine øyne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Januar 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2019 9 timer siden, Gabz skrev: Veldig pen den her Men originale frontlykter er absolutt et must i mine øyne. Du er ikke den første som har nevnt det hehe😊👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Januar 24, 2019 Share Skrevet Januar 24, 2019 Utrolig fin bil med riktig farge! Meget pen farge til den bilen, bra du bytta ut baklampene,vurdert ZKW framlamper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.Wreckless Skrevet Januar 24, 2019 Share Skrevet Januar 24, 2019 Flott E36! Har du noen interiør og motor bilder å dele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet Januar 31, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2019 (endret) På 24.1.2019 den 21.35, mr.Wreckless skrev: Flott E36! Har du noen interiør og motor bilder å dele? Motorrommet er ganske ryddig, innvendig har jeg ikke noen bilder, å pga sveiser et par rust hull i bakre kant så gulvet nå, så er det ikke noe å ta bilde av heller😝 Endret Januar 31, 2019 av gnmfr mr.Wreckless og scoot reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå