Soleim Skrevet Mars 17, 2019 Forfatter Skrevet Mars 17, 2019 12 timer siden, Gabz skrev: Ble meget bra det der Takk for det
Soleim Skrevet Mars 25, 2019 Forfatter Skrevet Mars 25, 2019 (endret) ......og bilen trenger ikke knappen for grøftelys når det ikke er grøftelys på bilen Før: Etter: Endret Mars 25, 2019 av Soleim awt reagerte på dette 1
Soleim Skrevet Mars 27, 2019 Forfatter Skrevet Mars 27, 2019 Liten etterlengtet oppdatering på interiørfronten. Er vel den siste oppgraderingen innvendig på en stund M Performance håndbrekk i alcantara Felger er forøvrig på vei, og krysser vel Nordsjøen ila uken papertiger reagerte på dette 1
Frode D Skrevet Mars 28, 2019 Skrevet Mars 28, 2019 Fine detaljer med alcantara. Pluss i margen for å bytte bryteren også.
Soleim Skrevet Mars 28, 2019 Forfatter Skrevet Mars 28, 2019 (endret) 7 timer siden, Frode D skrev: Fine detaljer med alcantara. Pluss i margen for å bytte bryteren også. Jepp, hvertfall hvis man har alcantarastoler synes jeg Den måtte nok vike ja. Lysene er borte , så da må resten bort også, hvis ikke blir det halvgjort etter mitt hodet. Endret Mars 28, 2019 av Soleim
Gabz Skrevet Mars 31, 2019 Skrevet Mars 31, 2019 Pent med litt oppgradering i detaljene! Soleim reagerte på dette 1
Soleim Skrevet April 14, 2019 Forfatter Skrevet April 14, 2019 Vært litt rolig en stund her men ting har skjedd med bilen fordi om. Var på biltilsynet på fredag for å godkjenne understellet. Selvfølgelig fikk jeg den beryktede kontrolløren som er omsnakket her i området, der han er svært negativ til senkede biler og generelt unge folk bak BMWer. Har slitt med han før ang noen senkefjærer... Men det stoppet ikke meg denne gang😄 Det ble GODKJENT! Han ga meg skryt for jobben som var gjort under montering, justering og dokumentasjon. Skal og sies jeg hadde rengjort alle hjulbuer så de så nye ut. Smurt opp alle bolter og merket boltene for å se om de har beveger seg. Litt sånn små enkle grep for å vise at jeg er nøye. Hadde og all dokumentasjon i en perm med skilleark noe han likte svært godt. Dekkene ankom og på fredag, så fikk lagt om nye dekk på nye felger rett etter godkjenningen. Deilig! Felgen ble til slutt M666 med svart blank finish. 20x8,5 & 20x10 225/35-20 & 255/30-20 Kunne egentlig hatt 225/30 foran. Tar bittelitt i innerskjermen ved fullt rattutslag. Litt bilder: Godkjent kjørehøyde Måtte finjustere litt på impresset forran, så hadde noen 20mm spacere liggende som kjapt ble til 15mm😎 Trenger 15mm spacer bak, så hvis noen har å selge billig kan jeg være interessert i det! Helst ink bolter. Orjan, Mathiseen, papertiger og 4 andre reagerte på dette 7
papertiger Skrevet April 14, 2019 Skrevet April 14, 2019 Det var en helt perfekt kjørehøyde i mine øyne - hvordan er komforten? Hvilket merke er felgene?
Tony Soprano Skrevet April 14, 2019 Skrevet April 14, 2019 Helt kanonflotte felger 🙌 Mine favoritter til F30/31 👍 Fin høyde & rått look ✅🔝
Soleim Skrevet April 14, 2019 Forfatter Skrevet April 14, 2019 (endret) 10 timer siden, papertiger skrev: Det var en helt perfekt kjørehøyde i mine øyne - hvordan er komforten? Hvilket merke er felgene? Den er hvertfall brukervennlig Har testet fartshumper uten å sige over de, og det har gått veldig fint! Jeg personlig synes at komforten ikke endret seg spesielt mye i negativ retning etter bytte jeg, men det er nå meg da. Behagelig å kjøre Felgene er av typen M666. Ikke OEM. 8 timer siden, Tony Soprano skrev: Helt kanonflotte felger 🙌 Mine favoritter til F30/31 👍 Fin høyde & rått look ✅🔝 Takk for det 6 timer siden, Gabz skrev: Ble nydelig det der! Takk, fornøyd selv også nå😎 Endret April 14, 2019 av Soleim
Orjan Skrevet April 14, 2019 Skrevet April 14, 2019 Ble MEGET bra det der! Godt jobbet👍 Soleim reagerte på dette 1
Soleim Skrevet April 14, 2019 Forfatter Skrevet April 14, 2019 1 time siden, Orjan skrev: Ble MEGET bra det der! Godt jobbet👍 Takk for det
Rikkolini Skrevet Desember 12, 2022 Skrevet Desember 12, 2022 Lyst å dele hvor felgene kommer fra? 😬 HenrikSolberg reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå