Trond H. Olsen Skrevet Februar 20, 2019 Share Skrevet Februar 20, 2019 Delenr ligger tilgjengelig på GS, men kun for innloggete kunder med konto. Når du er innlogget så må du trykke på den delen du skal ha, så kommer delenummeret opp til høyre for lagerbeholdningen Frode D, quandt1960 og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 20, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2019 33 minutter siden, Trond H. Olsen skrev: Delenr ligger tilgjengelig på GS, men kun for innloggete kunder med konto. Når du er innlogget så må du trykke på den delen du skal ha, så kommer delenummeret opp til høyre for lagerbeholdningen Det var jeg ikke klar over, takk Trond! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 21, 2019 Share Skrevet Februar 21, 2019 20 timer siden, Trond H. Olsen skrev: Delenr ligger tilgjengelig på GS, men kun for innloggete kunder med konto. Når du er innlogget så må du trykke på den delen du skal ha, så kommer delenummeret opp til høyre for lagerbeholdningen Hva mener du med "konto"? Jeg er logget inn, men får ikke opp hverken delenummer eller spesifisert lagerbeholdning... tennbrikket reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Februar 21, 2019 Share Skrevet Februar 21, 2019 Får ikke opp dette selv heller på min konto.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Februar 21, 2019 Share Skrevet Februar 21, 2019 Det er kun brukere med firmakonto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcelg Skrevet Februar 24, 2019 Share Skrevet Februar 24, 2019 (endret) Ai ai. GS burde hatt en boks man kunne krysse av i på Min Side om man ville se delenr. Var storkjøper på GS før de begynte å tulle, men handler mest på koed nå. Endret Februar 24, 2019 av mcelg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond H. Olsen Skrevet Februar 25, 2019 Share Skrevet Februar 25, 2019 På 21.2.2019 den 11.43, *MrB* skrev: Det er kun brukere med firmakonto. Så det no, trodde eg var logget inn med min konto, men var jobben sin🙈 quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Februar 26, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2019 På 25.2.2019 den 14.26, Trond H. Olsen skrev: Så det no, trodde eg var logget inn med min konto, men var jobben sin🙈 Fort gjort Trond H. Olsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå