Gå til innhold

BMW E36 328i Coupe | Ny look S.11


ZhilleN
 Share

Anbefalte innlegg

3 timer siden, williamwiers skrev:

Har ikke erfaring med vmaxx på e36, men er fornøyd med det på e91’n :) har med hardhetsjustering som er gull verdt.

følger med her, samme farge som min og denne :D 

Aha ok da prøver vi! Ja stemmer, er det jeg tenkte å gå for også :)

 

kult! Er vel ikke så mange med denna fargen? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Slavearbeider'n skrev:

Kjøper du alle bilene dine usett? 

Ja helst... som sagt M3'n kjøpte jeg uansett fordi den var grisebillig og jeg tjente bra med penger på den + at jeg tok deler som jeg skal bruke på 328'n, er det noe feil med at jeg kjøper usett egt? Plager det deg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, ZhilleN skrev:

Ja helst... som sagt M3'n kjøpte jeg uansett fordi den var grisebillig og jeg tjente bra med penger på den + at jeg tok deler som jeg skal bruke på 328'n, er det noe feil med at jeg kjøper usett egt? Plager det deg? 

Nei, det plager meg absolutt ikke. Synes du har baller som gjør det. Vet jo ikke hva man har kjøpt før bilen står på gårdsplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Slavearbeider'n skrev:

Nei, det plager meg absolutt ikke. Synes du har baller som gjør det. Vet jo ikke hva man har kjøpt før bilen står på gårdsplassen.

Som sagt tidligere, jeg har fått veldig detaljert info om bilen og føler meg trygg på den iform av steder der disse bilene ruster veldig, dette jeg ille ha klarhet i, i tillegg er det komplett historikk på bilen, noe må man selvfølgelig regne med men utifra det jeg kan se så er den bra på de svake plassene som normalt ruster derfor kjøper jeg denne usett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Update!! 

Da er bilen hjemme, er litt jobb selvfølgelig her og der men dette er overkommelig. Imorgen blir det skraping av tektyl, noe småpuss av rust, ha på epoxy x2 med pensel og 1 strøk med carosol. 

Blir også hellakkering av bilen fant jeg ut, så demontering av ytre deler vil skje iløpet av kort tid, egentlig like greit så får jeg byttet ut de stygge listene på bilen også. Blir også lakkering av motorrom pga. Finishen med klarlakk og jeg synes dette løfter helheten betraktelig. 

Har også planer om en presse på denne etterhvert, så tips om hvilken presse som passer best for M52 motoren og de som har erfaring av dette fra før taes mot med stor takk! Planene her er og få dette godkjent på rundt 300hk, men dette er langsiktig prosjekt som jeg vil begynne, mulig vinterprosjekt 🤔 

felger så har jeg ikke helt bestemt meg enda, har noen RC090 som jeg kunne tenkt meg og bygget om til 3delte, er i kontakt med Oladorfelgen som er meget behjelpelig! :) hva tror dere om dette? 

kan også si at bilen var veldig ryddig og fin innvendig og teknisk, absolutt ALT fungerer som det skal og det føles veldig godt! 

Her er noen bilder av den :) 

kommer en liten update imorgen også! 

 

EB303274-23B8-4590-B136-9EDE066FDA09.jpeg

2B65A45D-EC59-4065-92EA-9853C0B32F1A.jpeg

D28EAB53-0CC3-474D-AEA6-DAB82A5284C8.jpeg

D33C1664-82A7-4AA7-94B4-3CA305BD5065.jpeg

6C9F3409-58F4-4CAD-89C1-B3ABCA27995C.jpeg

B28710C8-41B9-4937-841E-FDA8C31B254B.jpeg

9107874A-853F-46FC-8E6E-895EFD98979B.jpeg

00FF5B8A-5DF9-419A-94CC-66C88354BCC9.jpeg

92A3A1B3-17C9-462F-978C-E0D6A2644450.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja den var ikke veldig ille under, eneste er dårlig arbeid mtp tektylen som er lagt oppå bart metall, gir ingen heft imellom og beskyttelse av stål, så dette skal ordnes imorgen samt ta det lille av rust :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...