GøranSB Skrevet Mars 28, 2019 Skrevet Mars 28, 2019 Artig prosjekt, skal følge med! Hvilken LTW vinge gikk du for? ZhilleN reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet Mars 28, 2019 Forfatter Skrevet Mars 28, 2019 10 timer siden, GøranSB skrev: Artig prosjekt, skal følge med! Hvilken LTW vinge gikk du for? Gikk for den høye typen
ZhilleN Skrevet Mars 28, 2019 Forfatter Skrevet Mars 28, 2019 Fikk ikke gjort sånn kjempemye idag, fant ut også at jeg må sveise inn litt nytt rundt fremre jekkfeste, men dette tar jeg til vinteren igjen, har tatt ut taktrekk + stolper idag, skal trekkes om i alcantara, og ordnet litt med kanalene. venter også på deler som er bestilt, vmaxx xtreme understell nye lister og pakninger ++ hvis noen har M sidelister så skrik ut! trenger også zkw/hella linselamper fxslin reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet Mars 30, 2019 Forfatter Skrevet Mars 30, 2019 Begynner idag med litt demontering utvendig så den blir klar til lakkering et spørsmål, listene rundt bakvinduene altså denne delen (bilde), er den limt bare med dobbelsidi teip?
BjornarHS Skrevet Mars 30, 2019 Skrevet Mars 30, 2019 Bare limt ned på denne ja ZhilleN reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet Mars 30, 2019 Forfatter Skrevet Mars 30, 2019 Flott! Blir bestilling av alle lister nytt men var bare litt usikker på den der har demontert litt idag, fikk ikke så god tid da jeg skal bort å grille en tur, men ble da en liten økt idag ikke lenge før den blir flytta til lakkereren derfor jeg slengte på mtechen bimmerfun, fxslin, BjornarHS og 1 annen reagerte på dette 4
bimmerfun Skrevet Mars 31, 2019 Skrevet Mars 31, 2019 Går unna her.. liker! ZhilleN reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet Mars 31, 2019 Forfatter Skrevet Mars 31, 2019 Nye deler bestilt samt coilovers kommer flere updates etterhvert! BjornarHS reagerte på dette 1
Gabz Skrevet Mars 31, 2019 Skrevet Mars 31, 2019 Så ikke dumt ut det der! Fine planer også. LTW-vinge spesielt gjør mye og er helt riktig (og M-sport da selvsagt). Blir det hellakkering i samme farge eller blir det fargebytte? Hvilke coilovers gikk du for? ZhilleN reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet Mars 31, 2019 Forfatter Skrevet Mars 31, 2019 Blir hellakkering i samme farge ja, Vmaxx coils
ZhilleN Skrevet April 1, 2019 Forfatter Skrevet April 1, 2019 Liten Update igjen! Fått gjort den mer klar til pussing og lakkering, bare småtteri igjen. har også fått ei jeg kjenner til å trekke opp taktrekk + div komponenter, blir også og sende nye Mtechrattet + girkule til trekking i alcantara, begynner og skje ting nå Skal også hente felger imorgen, gleder meg sykt!! BjornarHS, HalvorK, fxslin og 1 annen reagerte på dette 4
sveigis Skrevet April 1, 2019 Skrevet April 1, 2019 Denne gleder jeg meg til å se ferdig 😀. Tenkte først ,fader ødelegge denne flotte originale e36en ,men det trekker jeg tilbake 😀. Her jobbes det og det liker vi . ZhilleN reagerte på dette 1
ZhilleN Skrevet April 2, 2019 Forfatter Skrevet April 2, 2019 20 timer siden, sveigis skrev: Denne gleder jeg meg til å se ferdig 😀. Tenkte først ,fader ødelegge denne flotte originale e36en ,men det trekker jeg tilbake 😀. Her jobbes det og det liker vi . Hehe takk for det
GøranSB Skrevet April 2, 2019 Skrevet April 2, 2019 På 28.3.2019 den 22.44, ZhilleN skrev: Gikk for den høye typen Hehe, ja LTW er vel kun høy.. tenkte mer på hvor du kjøpte den? Er ganske mange som lager LTW replica med forskjellig standard. ZhilleN reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå