R3pp3 Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 Vurderer og kjøpe bmw e90 eller e60. Hvor driftsikre er disse bilene? Noen moterer jeg bør unngå? Bør være bensin pga mye småkjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 For all del ikke kjøp noen av disse bilene med firesylindret bensinmotor ihverfall. Da er det faktisk bedre å kjøpe en Toyota. Ron Jeremy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimhas Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 (endret) Til dels enig. Men vis det er registerkjede problem man er så redd for så er det bare å skifte så holder det i lang tid . Ellers så er oljeforbruk litt gjenganger på disse . Disse bilene er generelt bra . Men mange begynner å ha gått langt og er ikke nye biler lenger så alt kan skje Endret April 8, 2019 av kimhas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 Begge modellene holder seg bra mot rust, men som nevnt er det et par motorer man bør være obs på. Sekserne er definitivt best. E60 520i med M54 (frem til ca 2008) eller BMW 523i gir mye for pengene. E90 325i ligger gjerne litt høyere i pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 31 minutter siden, awt skrev: For all del ikke kjøp noen av disse bilene med firesylindret bensinmotor ihverfall. Da er det faktisk bedre å kjøpe en Toyota. Fristende å skyte inn følgende: unngå E9* med firer generelt! Personlig var aldri E6* aldri en favoritt, selvom jeg har hatt en 09’ 520dat. Så 325i(x) av E91 f.eks er slett ikke dumt. Fortrinnsvis LCI (09 og oppover) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 Ikke helt uenig, men M47 har vært forholdsvis pålitelig. N47 har jo sitt, men om dette er utbedret hadde jeg ikke vært så bekymret der heller. N53 er jo heller ikke skuddsikker, så selv mener jeg at man bør gå for M54 (kun e6x), M47 eller N52. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R3pp3 Skrevet April 8, 2019 Forfatter Share Skrevet April 8, 2019 Er en 2004 mod 520i som jeg ser litt på, har gått 240k km, er dette noe å satse på? Isåfall hva bør jeg se etter når jeg kjøper en bil som har gått så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 8, 2019 Share Skrevet April 8, 2019 M54 sliter litt med oljeforbruk uten at det nødvendigvis betyr utover å fylle olje i ny og ne. Ellers er bilen gått såpass langt at tips er svært vanskelig å komme med. Sjekk bilen og bestem selv. R3pp3 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå