benjaminhaugen Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 (endret) Lurer på om noen har erfaring med denne appen "xDelete" .Dette er vist nok en app som gjør bilen om fra en awd til rwd. Hadde vært morro å prøvd ut dersom det funket, men synes det virker litt for godt til å være sant. Endret April 9, 2019 av benjaminhaugen Marlo reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 benjaminhaugen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benjaminhaugen Skrevet April 9, 2019 Forfatter Share Skrevet April 9, 2019 Ser det var diskutert i tråden, monterte du xdelete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 9, 2019 Share Skrevet April 9, 2019 Nei, jeg selv har ikke skaffet det helt enda. Andre ting som står på planen først. benjaminhaugen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet November 22, 2019 Share Skrevet November 22, 2019 På 9.4.2019 den 20.49, Gabz skrev: Hei fikk min HMD wifi adapter i dag, men får ikke parret den med Android tlf. Har du peiling på dette? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet November 22, 2019 Share Skrevet November 22, 2019 (endret) Har installert og den er magisk. Finnes ikke ord å beskrive med Kjørt hele sommer med rwd, mindre drivstoff og trenger ikke tenke på rulleomkrets på dekk. Endret November 22, 2019 av kalinkamaen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet November 22, 2019 Share Skrevet November 22, 2019 28 minutter siden, kalinkamaen skrev: Har installert og den er magisk. Finnes ikke ord å beskrive med Kjørt hele sommer med rwd, mindre drivstoff og trenger ikke tenke på rulleomkrets på dekk. hei, bruker du kabel, eller blutooth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet November 22, 2019 Share Skrevet November 22, 2019 Kabel, men tror den har støtte for BT nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet November 22, 2019 Share Skrevet November 22, 2019 Jeg kjører Xdelete på min. Systemet er kresent på tilkoblinger, og det er få adaptere som fungerer. Jeg kjøpte Thor BT adapter hos burkhartengineering. Fantastisk service fra dem. Videre må du ha Xdelete installert på mobilen (jeg har Android) https://burkhart-engineering.com/epages/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799.mobile/de_DE/?ObjectPath=/Shops/c2babc39-3494-4a11-bfa8-9e28d50a3799/Products/54634&ViewAction=ViewProduct Conquest reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet November 22, 2019 Share Skrevet November 22, 2019 (endret) 3 hours ago, Conquest said: Hei fikk min HMD wifi adapter i dag, men får ikke parret den med Android tlf. Har du peiling på dette? Takk Oppdater til siste versjon av MHD. Husk også at denne bruker WiFi. Endret November 22, 2019 av Daniel.B Conquest reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet November 22, 2019 Share Skrevet November 22, 2019 43 minutter siden, Daniel.B skrev: Oppdater til siste versjon av MHD. Husk også at denne bruker WiFi. Takk, men jeg er en fyr som er usikker på hvor "enter" er.. Bor du i Østfold/oslo? Kan du evt hjelpe meg en dag? Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel.B Skrevet November 22, 2019 Share Skrevet November 22, 2019 Hehe, er ikke bare bare med EDB. Jeg er litt travel med studier nå, men vi får helt sikkert til noe. Sender deg en PM. laffe og Conquest reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet November 23, 2019 Share Skrevet November 23, 2019 19 timer siden, Daniel.B skrev: Oppdater til siste versjon av MHD. Husk også at denne bruker WiFi. Hei. Takk for god hjelp i dag. Må bare finne ut av oppdatering av xdrive. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
papertiger Skrevet November 23, 2019 Share Skrevet November 23, 2019 38 minutter siden, Conquest skrev: Hei. Takk for god hjelp i dag. Må bare finne ut av oppdatering av xdrive. Oppdatering av xdrive? Som i hva? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conquest Skrevet November 23, 2019 Share Skrevet November 23, 2019 4 minutter siden, papertiger skrev: Oppdatering av xdrive? Som i hva? Får opp ecu xdrive opdatering må til for å kunne koble fra forhjulene i xdelete. papertiger reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå