Mons1 Skrevet April 12, 2019 Share Skrevet April 12, 2019 Leste nylig om at man kan ødelegge luftfjærene hvis man skifter hjul uten å sette bilen i "Jekke-modus". Hvordan gjør man det på en F10/F11? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 12, 2019 Share Skrevet April 12, 2019 Har jeg aldri lest eller hørt om, høres ut som noe tull fra Audi verden. MGunders, lagunilla og Marius2002 reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet April 12, 2019 Share Skrevet April 12, 2019 Aldri hørt eller gjort noe om dette ifbm. hverken F11 eller E61 som har det kun bak. Men, når jeg bytta til Audi med luft rundt om hørte jeg om det for første gang og der var det visstnok risiko for at man måtte på service og resette om man glemte det... X5 på luft har ikke tilsvarende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 12, 2019 Share Skrevet April 12, 2019 Stod i Broom dette, leste den selv. Stakkars han i Teslaen som fikk batteriet fucka på grunn av feil plassering av jekk. https://www.tv2.no/broom/10524087/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 På Mercedes f.eks må du sette bilen i jekkemodus ellers vil bare kompressoren blåse demperen helt ut for å kompensere for høydeforskjell. Er du i tvil, sjekk brukerhåndboka til bilen under hjulskift, i drive. Om det ikke står noe er det ikke problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Er ikke jekkemodus på F10/11. Det er normalt sett kun jekkemodus på biler som har luftfjæring på samtlige hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå